1

ذوق زدگی خرید خارجی پرسپولیس و یحیی از دیدن استقبال هواداران

  • کد خبر : 369890
  • ۰۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۲:۲۱

مدافع جدید پرسپولیس گفت: گل محمدی مربی بزرگی است و کارنامه درخشانی دارد. چیزهای زیادی در همین مدت کم از او یاد گرفتم که برای من خوشحال کننده است.

به گزارش خبرگزاری افق یکی از خریدهای پرسپولیس در این فصل گئورگی گولسیانی مدافع گرجستانی فصل قبل سپاهان است. این بازیکن که سابقه حضور در تیم هایی چون ذوب آهن و نساجی را هم در کارنامه دارد، چند سالی است که در فوتبال ما بازی می کند و کاملا فضای فوتبال ایران را می شناسد. با گولسیانی در خصوص پیوستنش به پرسپولیس، تمرینات پیش فصل و البته قرعه کشی لیگ برتر گفت و گویی انجام دادیم که در ادامه می خوانید:

از پیوستن به پرسپولیس شروع کنیم. چه شد که پیشنهاد پرسپولیس را قبول کردی؟

خب قرارداد من با سپاهان تمام شد و من بازیکن آزاد بودم. از طریق مدیربرنامه هایم پیشنهاد پرسپولیس به دستم رسید و من کاملا از آن استقبال کردم. پرسپولیس یکی از بزرگترین باشگاه های آسیا است و من به واسطه چند سال حضور در فوتبال ایران، این تیم را به خوبی می شناسم. واقعیت این است که از تیم های دیگر ایرانی و خارجی پیشنهاد داشتم ولی نتوانستم به پیشنهاد پرسپولیس نه بگویم. پیشنهاد پرسپولیس سورپرایزم کرد و به نظرم بهترین انتخاب و بهترین چالش ممکن برای من بود. می دانستم قرار است به چه تیم بزرگی بیایم و به همین خاطر قبول پیشنهاد پرسپولیس کار سختی نبود.

گیورگی گولسیانی | آمار، اخبار و ویدئوها - ورزش سه

استقبال هواداران پرسپولیس از تو چطور بود؟

اگر بخواهم خیلی کوتاه بگویم، بی نظیر بود.  من به همراه همسرم در تعطیلات به رم رفته بودیم و پست مربوط به حضورم در این باشگاه منتشر شد. ولی در آن لحظه من خبر نداشتم و وقتی به خانه برگشتم و موبایلم را چک کردم باور نمی کردم که چه اتفاقی افتاده است. چرا که کلی دنبال کننده و کامنت و پیام داشتم و خودم و خانواده ام خیلی خوشحال بودیم. واقعا هواداران پرسپولیس استقبال گرمی از من کردند. که من حتی در کشور خودم ندیدم. من به این خاطر از مردم ایران و مخصوصا هواداران پرسپولیس تشکر می کنم و بی صبرانه منتظر شروع بازی ها هستم تا هواداران را در ورزشگاه ببینم. همه انگیزه من در حال حاضر خوشحال کردن طرفداران است و امیدوارم بتوانم این کار را به بهترین شکل انجام دهم.

توانستی خودت را با شرایط پرسپولیس و سایر بازیکنان وفق دهی؟

خب من چند سال است که در فوتبال ایران حضور دارم و خیلی از بازیکنان پرسپولیس را می شناختم. من با  دانیال اسماعیلی‌فر و سروش رفیعی در سپاهان همبازی بودم. آن ها  خیلی کمک کردند تا  با شرایط جدید تطبیق پیدا کنم. اینکه وقتی شما به باشگاه جدیدی می‌روید بتوانید تطبیق پیدا کنید کار راحتی نیست. جو باشگاه پرسپولیس بسیار دوستانه است و برای من آنقدر سخت نبود که بخواهم با باشگاه جدیدم تطبیق پیدا کنم.

به غیر از اسماعیلی فر و رفیعی، کدام یک از بازیکنان پرسپولیس را می شناختی؟

خب اکثر بازیکنان پرسپولیس را می شناختم چون مقابلشان بازی کرده بودم. مرتضی پورعلی گنجی را به واسطه بازی های درخشان در تیم ملی ایران می شناختم. علیرضا بیرانوند که نماد دروازه بانی درفوتبال  ایران است. مگر می شود علیرضا را نشناخت وقتی پرتاب های او جهانی است و در جام جهانی موفق شد پنالتی رونالدو را مهار کند.

کار کردن با یحیی گل محمدی چطور است؟

گل محمدی مربی بزرگی است و کارنامه درخشانی دارد. چیزهای زیادی در همین مدت کم از او یاد گرفتم که برای من خوشحال کننده است. من فکر می کنم افکار فوتبالی من و او به هم نزدیک است و این موضوع خیلی به من کمک خواهد کرد. امیدوارم فصل خوبی را با هم داشته باشیم و اتفاقات خوبی برای پرسپولیس بیفتد.

حتما می دانی که جانشین مدافع بزرگی مثل سید جلال شدی.

سید جلال حسینی یکی از بهترین بازیکنان فوتبال ایران بوده و من این موضوع را می دانم. عملکرد و توانایی  سید جلال در دوران بازی اش  فوق‌العاده بوده است و این باعث افتخار من است که می توانم در کنار او چیزهای زیادی یاد بگیرم.‌ من بار ها به خود سید جلال هم گفتم که بازیکن بی نظیری بوده و به عنوان یک دفاع وسط حکم الگو و اسطوره را دارد؛ نه تنها بخاطر فوتبال، بخاطر ذهنیت و شخصیتی که از او در زمین می‌بینیم. به خاطر همین تلفیق توانایی فنی و شخصیتی اش است که توانست تا ۴۰ سالگی در بالاترین سطح بازی کند. سید جلال افتخارات زیادی با پرسپولیس بدست آورده و من هم می خواهم مثل او باشم و به همراه پرسپولیس جام های زیادی را کسب کنم.

(عکس) گئورگی گولسیانی با پیراهن پرسپولیس - فرارو

پرسپولیس در پست تو بازیکنان زیادی دارد و قرار گرفتن در ترکیب اصلی سخت است. نظرت در این خصوص چیست؟

در پستی که ما هستیم ۵ یا ۶ بازیکن خیلی خوب وجود دارند و قطعا برای من کار راحتی نیست که بخواهم جایگاه ثابتی در تیم داشته باشم. باید برای جایگاهم بجنگم. این را هم می‌دانم که ایران باید در جام جهانی بازی کند و تمام بازیکنان دلشان می‌خواهد عضوی از تیم ملی‌شان باشند. می دانم کار سخت است ولی من برای یک چالش سخت خودم را آماده کردم. مشکلی با رقابت کردن ندارم و در نهایت این سرمربی است که تصمیم می گیرد چه کسی در ترکیب اصلی بازی کند.

قرعه کشی بازی های لیگ برتر انجام شد و پرسپولیس در هفته اول باید به مصاف تیم سابقت برود. نظرت چیست؟

ذوب آهن تیم خوبی است و بازی در اصفهان همیشه سخت است. می خواهیم شروع خوبی در لیگ داشته باشیم و حتما برای برد به اصفهان می رویم.

دربی هم هفته دوازدهم برگزار می شود. در مورد این بازی چه چیزهایی می دانی ؟

می دانم که بازی بسیار مهمی است و دو رقیب سنتی مقابل هم قرار می گیرند. هواداران برای این بازی لحظه شماری می کنند و نتیجه آن خیلی برای آن ها اهمیت دارد. من هم دوست دارم حضور در این بازی را تجربه کنم و امیدوارم که بتوانیم نتایج خوبی مقابل استقلال بگیریم.

پرسپولیس بعد از ۵ قهرمانی متوالی ، نتوانست فصل قبل قهرمان شود. چقدر امیدوار هستی که با تیم جدیدت عنوان قهرمانی را بدست بیاوری؟

خب پرسپولیس همیشه مدعی قهرمانی است و قطعا همه ما تلاش خواهیم کرد تا باز هم عنوان قهرمانی به پرسپولیس برسد. برای این کار باید سخت تلاش کنیم و بجنگیم. من فکر می کنم تیم خوبی داریم و می توانیم مدعی قهرمانی باشیم.

به زندگی در تهران و ترافیک آن عادت کردی؟

تهران شهر بزرگ و شلوغی است و طبیعی است که ترافیک سنگینی داشته باشد. من قبلا به شهرهای مختلف ایران سفر کردم ولی ترافیک تهران واقعا زیاد  است. البته من اکثر اوقات در هتل هستم و کم پیش می آید که بیرون بروم. تهران زیباست ولی مردم مجبور هستند ساعت ها در ترافیک بمانند. فکر نمی کنم این موضوع مشکل بزرگی باشد، چون باید می توانم خودم را زود وفق دهم و با آن کنار بیایم.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=369890

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر