4

نحوه اعتراض جاماندگان از یارانه

  • کد خبر : 369929
  • ۰۶ مرداد ۱۴۰۱ - ۸:۲۶

نائب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: آن دسته از افرادی که یارانه ۴۵ هزار تومانی را دریافت می‌کردند و هم‌اکنون یارانه آنها قطع شده، می‌توانند در سامانه‌ای که وزارت کار اعلام می‌کند شرایط مالی خود را اظهار کنند تا بار دیگر وضعیت آنها بررسی شود.

ولی اسماعیلی نائب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، درباره آخرین وضعیت تعیین تکلیف افرادی که به حذف یارانه خود اعتراض داشته‌اند، گفت:‌ کمیسیون اجتماعی مجلس برای پیگیری جاماندگان طرح عادلانه سازی یارانه‌ها کمیته ویژه تشکیل داده است که اتفاقا این کمیته دیروز  با حضور معاون سرپرست وزارت کار تشکیل جلسه داد.

وی افزود: در این جلسه مقرر شد وزارت کار مجدداً شرایط افراد جدیدی که تاکنون یارانه نمی‌گرفتند و در مرحله جدید درخواست دریافت یارانه کرده‌اند را مورد ارزیابی قرار دهد. همچنین آن دسته از افرادی که تا پیش از پرداخت یارانه جدید، یارانه ۴۵ هزار تومانی را دریافت می‌کردند و هم‌اکنون یارانه آنها قطع شده نیز می‌توانند بار دیگر در سامانه‌ای که وزارت کار اعلام می‌کند، شرایط مالی خود را اظهار کنند تا بار دیگر وضعیت آنها مورد بررسی قرار گیرد.

نائب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس همچنین درباره عدم پرداخت یارانه ماه‌های گذشته برای آنها دسته از افرادی که پس از اعتراض یارانه‌ها آنها مجدداً برقرار شده است، گفت:‌به گفته معاون رفاهی وزارت کار، پرداخت معوقات برای آن دسته از معترضان دریافت یارانه که از ماه جاری یارانه آنها مجددا برقرار شده، به مرور پرداخت خواهد شد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=369929

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر