2

تماسی که همه چیز را به نفع بارسلونا کرد!

  • کد خبر : 369973
  • ۰۶ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۸

ابراز تمایل چلسی به گزینه‌های دیگر از جمله ماتیس دی لیخت، باعث دلسردی ژول کنده و تمایل او به انتقال به بارسلونا شده است.

در شرایطی که چند هفته قبل به نظر می‌رسید انتقال ژول کُنده، مدافع میانی سویا به چلسی قطعی شده باشد، این بازیکن در روزهای پایانی تصمیم خود را تغییر داد و حالا به نظر می‌رسد انتقال او به بارسلونا تا ساعاتی دیگر به‌صورت رسمی از سوی این باشگاه اعلام خواهد شد. نشریه اتلتیک در گزارشی مدعی شد ژول کُنده، ستاره فرانسوی سویا پس از شنیدن اخبار ابراز تمایل چلسی به جذب گزینه‌هایی مانند ماتیس دی لیخت از یوونتوس و ناتان آکه از منچسترسیتی، از رفتار مدیران این باشگاه ناراحت شده و دیگر تمایلی به حضور در استمفوردبریج نشان نداده است.

در حقیقت تلاش برای خرید گزینه‌های دیگر برای ژول کُنده به این معنا بوده که او اولویت اصلی چلسی در پنجره تابستانی نیست و به همین دلیل این مدافع ۲۳ ساله تصمیم خود را تغییر داده است. همچنین در تماس تلفنی بین توخل و ژول کُنده، سرمربی چلسی به او اعلام کرده که در طول فصل در پست مدافع میانی بازی خواهد کرد، اما امکان دارد گاهی نیز از این بازیکن در کناره‌ها استفاده شود و این موضوع نیز ژول کُنده را برای انتقال به لندن مردد ساخته است.

در این میان بارسلونا نیز خواهان جذب ژول کُنده بود، اما ابتدا باید اهرم دوم اقتصادی فعال می‌شد تا شرایط مالی کمی بهبود پیدا کند. به همین علت چند هفته پیش ژاوی، سرمربی جوان کاتالان‌ها شخصا با ژول کُنده تماس گرفته و از او خواسته در انتخاب تیم بعدی خود عجله نکند. در نهایت این مدافع باکیفیت به این نتیجه رسیده انتقال به بارسلونا به سودش خواهد بود و به همین دلیل پیشنهاد چلسی را رد کرده است.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=369973

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر