1

متلک سنگین اسطوره پرسپولیس به یحیی گل محمدی

  • کد خبر : 370062
  • ۰۸ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۲:۲۱

عباس کارگر پیشکسوت پرسپولیس گفت : کافی است یکی از این بازیکنان بزرگ نیمکت‌ نشین شود، آن‌ وقت جنجال و حاشیه درست می‌ شود و کنترل این بازیکنان برای سرمربی پرسپولیس بسیار سخت است.

متلک سنگین اسطوره پرسپولیس به یحیی گل محمدی

عباس کارگر پیشکسوت پرسپولیس درباره عملکرد باشگاه پرسپولیس در فصل نقل و انتقالات برای فصل بیست‌ودوم لیگ برتر اظهار داشت: پرسپولیس با اینکه نفرات بزرگ و خوبی را جذب کرده است ولی من عاقبت خوشی را برای این تیم نمی‌بینم. اگر تعداد بازیکن بزرگ یا ستاره در یک تیم زیاد باشد، تیم را دچار حاشیه می‌کند و به همین دلیل فکر می‌کنم کار برای گل‌محمدی سخت می‌شود.

وی افزود: کافی است یکی از این بازیکنان بزرگ نیمکت‌نشین شود، آن‌وقت جنجال و حاشیه درست می‌شود. کنترل این بازیکنان برای سرمربی پرسپولیس بسیار سخت است.

کارگر ادامه داد: گل‌محمدی در فصل گذشته اشتباهاتی داشت و نشان داد که مدیریت تیم با بازیکنان بزرگ سخت است. فقط خدا کند که دیگر تقصیر را گردن دیگران نیندازد.

مهاجم پیشین پرسپولیس در پایان در خصوص قرعه سرخپوشان در فصل پیش‌رو گفت: قرعه برای تیم‌های مدعی فرقی نمی‌کند و همه بازی‌ها سخت است اما یک تیمی که می‌خواهد قهرمان شود، باید به فکر کسب همه امتیازهای ممکن باشد. همان‌طور که گفتم پرسپولیس با این ستاره‌ها مدعی قهرمانی است ولی باید گل‌محمدی از عهده کار برآید.
لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=370062

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر