2

حرکت جالب علی بیرو در کمپ تیم‌های ملی

  • کد خبر : 370156
  • ۱۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۸

علیرضا بیرانوند، دروازه‌بان تیم پرسپولیس، روز گذشته در کمپ تیم‌های ملی با صمد مرفاوی، سرمربی تیم ملی جوانان، دیدار کرد و به همراه دروازه‌بانان این تیم عکسی به یادگار گرفت.

روز گذشته در کمپ تیم‌های ملی همزمان با بازی تیم ملی امید با تیم پرسپولیس، تیم ملی جوانان هم در زمین شماره یک به مصاف تیم دسته اولی مس شهر بابک رفت و در نهایت یک بر صفر شکست خورد.

علیرضا بیرانوند، پیش از شروع بازی در اردوی تیم ملی جوانان حاضر شد و ضمن خوش و بش با صمد مرفاوی با دروازه‌بانان تیم ملی جوانان هم عکسی به یادگار گرفت و دقایقی کوتاه برای آنها صحبت کرد. او هم چنین در گفتگو با صمد مرفاوی ابراز امیدواری کرد تا تیم ملی جوانان با هدایت او به جام جهانی صعود کند.

این حرکت علی بیرو خوشحالی دروازه‌بانان تیم ملی جوانان را به همراه داشت. ضمن اینکه در عکس‌ها پیداست که اشتیاق علیرضا بیرانوند برای عکس گرفتن با دروازه‌بانان تیم ملی جوانان بالاست. مرد شماره یک تیم ملی در جام جهانی ۲۰۱۸ که تلاش می‌کند با همین جایگاه راهی جام جهانی ۲۰۲۲ شود، برای رسیدن به این نقطه سختی‌های زیادی را متحمل شده است. از همین رو او در این دیدار نیز دروازه‌بانان تیم ملی جوانان را به تلاش برای رسیدن به جایگاه مناسب در فوتبال تشویق کرد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=370156

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر