2

سنگ تمام شاه ماهی جذاب پرسپولیس برای یحیی گل محمدی

  • کد خبر : 371061
  • ۲۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۵

گئورگی گولسیانی بازیکن پرسپولیس گفت : کی از دلایل انتخاب تیم جدیدم یحیی گل محمدی بود با فلسفه مربیگری او تقریبا آشنا بودم و حالا که به پرسپولیس آمدم می‌بینم خیلی به آنچه من در فوتبال دوست دارم نزدیک است.

سنگ تمام شاه ماهی جذاب پرسپولیس برای یحیی گل محمدی

کسانی که کنار گئورگی گولسیانی تمرین یا بازی کرده اند گواهی می‌دهند او یکی از حرفه ای ترین و جدی ترین بازیکنان لیگ برتر است. مدافع گرجستانی پرسپولیس چند سالی است در ایران بازی می‌کند و به خوبی با فضای کار در کشورمان آشناست. با این وجود هواداران پرسپولیس گولسیانی خونسرد را نیز به وجد آورده اند. باور نمی‌کنید تا انتهای این مصاحبه را بخوانید.

گئورگی گولسیانی و پرسپولیس! فکرش را می‌کردی؟

از کادرفنی و مدیران باشگاه پرسپولیس تشکر می‌کنم که این فرصت را در اختیار من قرار دادند. البته باید از تیم‌های قبلی خودم از ذوب آهن و نساجی تا سپاهان هم تشکر کنم که کمک کردند هر سال گامی رو به جلو بردارم. وقتی هم که از باشگاه پرسپولیس به شما زنگ بزنند یا تماس بگیرند شما نمی‌توانید به پیشنهاد این تیم بزرگ «نه» بگویید. من هم با خوشحالی به این پیشنهاد جواب مثبت دادم و امیدوارم بتوانم بازیکن مفیدی برای پرسپولیس باشم.

کار کردن با یحیی گل محمدی چه طور است؟

من در سال‌های گذشته هم مربیان بسیار خوبی داشتم و از همه آنها یاد گرفتم. امسال اما یکی از دلایل انتخاب تیم جدیدم یحیی گل محمدی بود. با فلسفه مربیگری او تقریبا آشنا بودم و حالا که به پرسپولیس آمدم می‌بینم خیلی به آنچه من در فوتبال دوست دارم نزدیک است. این موضوع نقش زیادی در انتخاب تیم جدیدم داشت. ضمن آن که می‌خواهم در این باشگاه بزرگ تمامی عناوین ممکن و جام‌های قهرمانی را کسب کنم.

بیشتر بخوانید:

ناامید شدن ساپینتو از یک بازیکن/ عجیب‌ترین تغییر در استقلال با تصمیم سرمربی پرتغالی

یحیی گل محمدی خودش هم زمانی که فوتبال بازی می‌کرد به عنوان مدافع وسط کمتر زیر توپ می‌زد و علاقه داشت بازیسازی کند. از شما هم چنین چیزی می‌خواهد؟

درست است. سرمربی تیم ما به مالکیت توپ علاقه زیادی دارد و دلش نمی‌خواهد مدافعان زیر توپ بزنند. من خودم هم بیشتر دوست دارم بازیسازی از خط دفاع شروع شود.

در سال‌های گذشته هم بازی‌های پرسپولیس را می‌دیدی؟

تا جایی که امکان داشت، بله! به هرحال ما هم بازی یا تمرین داشتیم و کمتر این فرصت پیش می‌آمد اما نوع بازی پرسپولیس برایم لذت بخش است و سبک بازی آن‌ها یکی از دلایل موافقتم برای این انتقال بوده است و فکر می‌کنم شیوه بازی ام به من برای وفق یافتن در پرسپولیس کمک خواهد کرد.

تفاوت کار در پرسپولیس با سایر تیم‌ها چیست؟ یا اینکه بهتر است بپرسیم چه چیزی در این تیم تو را سورپرایز کرد؟

واقعا باور نکردنی است، هرجایی می‌روم دوستداران پرسپولیس را می‌بینم. هواداران پرسپولیس همه جا هستند! در فروشگاه، مرکز خرید، کوچه و خیابان، تاکسی، فرودگاه یا هرجایی که شما بروید تعداد زیادی طرفدار پرسپولیس حضور دارند و خیلی صمیمی‌و دوستانه با شما برخورد می‌کنند. این فوق العاده است.

جو رختکن و تمرینات پرسپولیس چگونه است؟

فوق العاده است. بازیکن تازه وارد اصلا احساس غریبی نمی‌کند و این تیم بزرگ ترهای خوبی دارد. این بزرگ ترها در کادرفنی و جمع بازیکنان پرسپولیس هستند و به هر بازیکن جدیدی کمک می‌کنند. امیدوارم این صمیمت و اتمسفر خوب پرسپولیس در لیگ به ما خیلی کمک کند.

می‌گویند گئورگی بازیکن بسیارجدی است و در تمرینات یا رختکن کمتر می‌خندد و شوخی می‌کند؟

من هم می‌خندم و لبخند می‌زنم اما فوتبال یک بازی بسیار جدی است. وقتی قراراست وارد زمین تمرین یا مسابقه شوم و حتی قبل از آن در رختکن سعی می‌کنم تمرکز زیادی داشته باشم. این عادت من از قدیم بوده و به این معنا نیست که بازیکن خیلی جدی یا اخمویی باشم. بیشتر بحث تمرکز مطرح است و…

در اولین بازی باید مقابل ذوب آهن اصفهان قرار بگیرید. تیمی‌که برای اولین بار تو را به فوتبال ایران معرفی کرد. نتیجه این دیدار را چگونه پیش بینی می‌کنی؟

بله، من از گرجستان به ایران آمدم و اولین بار برای ذوب آهن بازی کردم. از این تیم به نساجی مازندران و سپس سپاهان اصفهان پیوستم. خاطرات خوبی از ذوب آهن دارم اما در حال حاضر پیراهن تیم پرسپولیس را پوشیده ام. ما می‌خواهیم استارت خوبی بزنیم و لیگ را با برد شروع کنیم. حریف سختی داریم ولی با احترام به ذوب آهن برای ۳ امتیاز به اصفهان می‌رویم.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=371061

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر