3

ستاره جذاب پس از درخشش | عملکردم ارتباطی به پرسپولیس نداشت

  • کد خبر : 371345
  • ۲۳ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۵

مدافع ذوب آهن معتقد است که عملکرد خوبش در هفته اول، ارتباطی به تیم مقابل نداشت.

محمد قریشی با قراردادی 2 ساله به ذوب آهن پیوست / رسمی | طرفداری

به گزارش خبرگزاری افق، ذوب آهن در هفته اول لیگ برتر به یک تساوی ارزشمند مقابل پرسپولیس دست یافت. محمد قریشی، یکی از بهترین های ذوب آهنی بود که ۴۰ دقیقه را ده نفره بازی کرد. این مدافع در گفت و گو با خبرنگار ما در خصوص تساوی کسب شده گفت: پرسپولیس واقعا تیم خوبی است و این را در چند سال اخیر نشان داده است. امسال هم با جذب چند یار خوب، تیم قوی و محکمی دارند. انتظار یک بازی سخت را داشتیم و ده نفره شدن در نیمه دوم هم مزید بر علت شد. با توجه به آنالیز خیلی خوبی که داشتیم توانستیم با وجود ده نفره شدن، یک امتیاز از آنها بگیریم.

بیشتر بخوانید:

محکومیت سنگین استقلال از سوی دادگاه CAS در شکایت استراماچونی

اخراج نادر محمدی در نیمه دوم و چند صحنه مشکوک دیگر باعث شد تا اعضای تیم ذوب آهن نسبت به داوری بازی با پرسپولیس معترض باشند. قریشی در این خصوص گفت: نه فقط ذوب آهن بلکه همه تیم ها این داستان را دارند. ما هر سال برای داوران دعای خیر می کنیم تا سال بعد این اتفاقات رخ ندهد. ولی به هر حال چیزی هست که نمی توان انکارش کرد و داور هم به عنوان انسان اشتباهاتی می کند. کارت زرد اولی که داور به نادر داد فکر می کنم درست بود ولی می توانست در صحنه دوم مراعات کرده در دقیقه ۵۲ با دادن کارت زرد دوم، ما را ده نفره نکند. در یک صحنه هم که  عکسش را هم دیدیم توپ به دست علی نعمتی می خورد ولی ما قضاوت را به کارشناسان می سپاریم. امیدوارم که این اشتباهات کمتر شود چون واقعا در نتیجه تاثیر گذار است.

مدافع ذوب آهن بعد از اخراج محمدی در یک صحنه به سبک او دست به توپ شده و پرتاب بلندی انجام داد. او در این رابطه یادآور شد: اگر نادر باشد که ما در محوطه جریمه از اوت های او برای گلزنی استفاده می کنیم. اگر هم نباشد که من این کار را می کنم تا کمکی به تیم کرده باشم.

قریشی  با آمار بسیار خوبی که در خط دفاعی تیمش مقابل پرسپولیس به جای گذاشت، یکی از بهترین های هفته اول بود، او صحبت های خود را در این رابطه ادامه داد: خیلی بابت این قضیه خوشحالم که لیگ را  با این عملکرد خوب شروع کردم. پایان بازی با یک امتیاز با وجود ده نفره شدن اما حاصل تلاش کل تیم بود. امیدوارم این روند را حفظ کرده و اولین برد خود را در هفته دوم کسب کنیم.

او در پاسخ به این سوال که آیا تقابل با پرسپولیس تاثیری در این عملکرد داشت تاکید کرد: وظیفه من این است که عالی بازی کنم و ربطی به تیم مقابل نداشت. البته نقاط ضعفی هم هست که باید پوشش بدهم. از کادر فنی هم تشکر می کنم که با تمرینات خود باعث می شوند روند رشد و پیشرفت ما بیشتر شود.

مدافع ذوب آهن در مورد بازی هفته بعد با تراکتور گفت: تراکتور با سرمربی جدید و بازیکنانی که جذب کرده تیم خطرناکی است و باید حسابی در مقابل این تیم حواس خود را جمع کنیم. درست است که این تیم در بازی اول شکست خورد ولی عملکرد خوبی داشت و کار سختی مقابل این تیم داریم. امیدوارم که بتوانیم در بازی با تراکتور به گونه ای عمل کنیم که به کسب اولین برد فصل منجر شود.
لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=371345

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر