3

ماجرای سوتی المیرا دهقانی در اینستاگرامش +تصویر

  • کد خبر : 371351
  • ۲۳ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۵

استوری ‌المیرا دهقانی بازیگر جوان سینما و تلویزیون خبرساز شد که در ادامه این بخش به آن پرداخته ایم.

ماجرای سوتی المیرا دهقانی در اینستاگرامش+ عکس

امیرهوشنگ ابتهاج شاعر نامدار ایرانی متخلص به «سایه» روز چهارشنبه ۱۹ مرداد ماه ۱۴۰۱ در سن ۹۵ سالگی درگذشت. بازیگران و چهره ها نسبت به درگذشت ابتهاج واکنش نشان دادند اما در این میان استوری ‌المیرا دهقانی بازیگر جوان سینما و تلویزیون خبرساز شد که در ادامه این بخش به آن پرداخته ایم.

بیشتر بخوانید:

هوشنگ ابتهاج، قلب تپنده غزل خاموش شد

گاف عجیب المیرا دهقانی چه بود؟

المیرا دهقانی بازیگر سریال گرگ و میش پس از درگذشت سایه همچون بازیگران دیگر عکسی را در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرد اما به اشتباه هوشنگ ابتهاج را از این عکس برش داده و تنها عکس شجریان کنار استاد لطفی را استوری کرده بود!

ماجرای سوتی المیرا دهقانی در اینستاگرامش+ عکس

سوتی عجیب خانم بازیگر واکنش ها و شوخی های زیادی را در فضای مجازی به راه انداخت و برخی کاربران معتقد بودند که حتی ایشان سایه را نمی شناسد و استاد لطفی را به جای ایشان اشتباه گرفته است، همین واکنش ها سبب شد تا بازیگر نقش مریم در سریال پرمخاطب هشت و نیم دقیقه این استوری را از صفحه اینستاگرامش پاک کند.

واکنش المیرا دهقانی به سوتی عجیبش در مورد هوشنگ ابتهاج:

بازیگر سریال همه چیز آنجاست، به تازگی در توضیح اشتباه عجیبش و بریدن عکس هوشنگ ابتهاج استوری را منتشر کرد و توضیحاتی را ارائه داد که در ادامه می بینید.

ماجرای سوتی المیرا دهقانی در اینستاگرامش+ عکس

بیوگرافی مختصر المیرا دهقانی

المیرا دهقانی بازیگر تئاتر و تلویزیون متولد ۵ شهریور ۱۳۷۰ در شیراز است. او در یک خانواده ۶ نفره بدنیا آمده است، پدرش اهل اصفهان و دندانپزشک و مادرش شیرازی و خانه‌دار می باشد و سه خواهر بزرگتر از خود دارد. او با اینکه تحصیلات آکادمیک هنری ندارد اما از تئاتر شروع کرد و از تئاتر برای تست سریال همه چیز آنجاست انتخاب و جلوی دوربین رفت.

دومین تجربه المیرا دهقانی با سریال پرمخاطب هشت و نیم دقیقه با یک گریم سنگین در نقش مریم، مادر شخصیت احسان بود که مورد تحسین منتقدان قرار گرفت. خانم بازیگر در فیلم هایی چون همه چیز آنجاست، هشت و نیم دقیقه، پرستاران، سایه بان، لحظه گرگ و میش، فصل ماهی سفید، سیاه باز و… ایفای نقش نموده است. المیرا دهقانی هنوز ازدواج نکرده و مجرد است

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=371351

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر