2

اعتبار کافی فوتبال زنان را حرفه ای خواهد کرد

  • کد خبر : 37143
  • ۲۵ تیر ۱۳۹۱ - ۱۰:۱۱

به نظر می رسد امسال باشگاهها حمایت بهتری از تیم های فوتبال زنان داشته اند و این مساله قطعا در ارتقا کیفی رقابت ها موثر است.

افق:(ofoghnews.ir) سرمربی تیم فوتبال زنان استقلال ایران که امسال به لیگ برتر صعود کرده است، می گوید: دختران فوتبالیست با علاقه زیاد در زمین حاضر می شوند اما کمبود اعتبار مانع از توسعه مناسب و حرفه ای شدن آنها است.
‘مریم حسن زاده ‘ روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: اگر باشگاه هایی که روی تیم های مردان سرمایه گذاری می کنند از تیم های فوتبال زنان نیز حمایت کنند ، مربیان و بازیکنان بدون دغدغه ذهنی و مالی تنها به تمرین و رسیدن به آمادگی مطلوب تمرکز می کنند که این مساله موجب ارتقا کیفی رقابت های لیگ زنان خواهد شد.

وی که فصل گذشته به عنوان بازیکن و سرمربی در تیم فوتبال استقلال ایران در لیگ دسته یک بازی کرده است ، ادامه داد: وقتی پول کافی در اختیار تیم باشد تمرینات در زمین مناسب تر و به طور منظم در نوبت های صبح و عصر برگزار می شود و تیم با آمادگی کامل روانی و جسمانی در عرصه رقابت ها حاضر می شود.

حسن زاده با بیان اینکه امسال باشگاه استقلال اعتبارکافی در اختیار تیم قرار داده است ، گفت: بین ۶۰ تا ۷۰ درصد بازیکنان تیم ، همان بازیکنان سال گذشته هستند و اگر همه چیز خوب پیش برود شش بازیکن خوب از جمله ‘زهره کودایی’ (دروازه بان ) نیز طی هفته جاری با تیم قرار داد می بندند و امیدوارم تمرینات به شکل جدی از اوایل مرداد ماه آغاز شود.

به گفته وی تمرینات استقلال با برگزاری اردوی آمادگی و انجام تمرینات بدنسازی به مدت یک هفته در شهر شیراز آغاز خواهد شد.

بازیکن اسبق تیم فوتبال زنان پرسپولیس ادامه داد: میانگین سنی بازیکنان سال گذشته استقلال ۱۹ سال بود و معتقدم باید بازیکنان در تیم های باشگاهی و در سنین پایین به سطح حرفه ای و آمادگی مطلوب برسند و در این صورت نیازی به اینکه بازیکن در اردوهای طولانی مدت تیم ملی به وضعیت مطلوب نزدیک شود ، نیست.

حسن زاده اضافه کرد: به نظر می رسد امسال باشگاهها حمایت بهتری از تیم های فوتبال زنان داشته اند و این مساله قطعا در ارتقا کیفی رقابت ها موثر است.

این مربی ۲۹ ساله ، که فوتبال را از ۱۷ سالگی در تیم تربیت بدنی اسلامشهر تهران آغاز کرده ، در تیم های پرسپولیس ، سایپا ، شهرداری کاشان و استقلال تهران بازی کرده است.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=37143

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر