1

فحش خوردم اما نگذاشتم پول پرسپولیس به تاراج برود

  • کد خبر : 371471
  • ۲۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۹:۱۴

رضا درویش می‌گوید که انتظار دارد از این پس هواداران پرسپولیس به او اعتماد کنند.

درویش: قهرمانی مبارک استقلالی‌ها/ پول‌هایی که رامین رضاییان گرفته کجا رفته؟ - ایسنا

مدیرعامل پرسپولیس در پاسخ به این سوال که آیا یورگن لوکادیا گرانترین بازیکن لیگ برتر ایران است، می‌گوید: من بعید می‌دانم گرانترین باشد. شنیدیم بازیکنان دیگر تیمها چقدر هستند. البته بهترین بازیکنی است که در این ۳۰ سال به ایران آمده و مستقیم از بوندسلیگا آمده و به دورتموند و بایرن مونیخ و آرسنال گل زده و به تیمهایی گل زده حتی نامدارهای دنیا هستند. ایشان در همه رده‌های هلند بازی کرده و سخت است که در آنجا بخواهی بازی کنی.

بیشتر بخوانید:

پای بازیکن پرسپولیس شکست!

او درباره جذب این بازیکن اظهار داشت: ما خواستیم به هواداران بگوییم اگر اسیر شعارهای دلالی نشوید و به خادمین خودتان اعتماد کنید، چیزی که شایسته پرسپولیس است را جذب خواهیم کرد. در بازار دلالی بازیکن خارجی فراوان است و انقدر هم خوششان می‌آید و می‌گویند که یک بار خانه خودشان گل زد. من از روزی که این توفیق را پیدا کردم که در پرسپولیس باشم، به خاطر شهرت و محبوبیت بازیکن جذب نکنم. فحش خوردم اما نگذاشتم پول مردم برای خوش خدمتی من به تاراج برود. اگر یک میلیون و ۲۰۰ هزار دلار با آن بازیکن (کاسیانو) قرارداد میبستم مجسمه من را می‌ساختند.

درویش راجع به اعتراض هواداران پرسپولیس گفت: به هواداران توضیح می‌دهم قبول می‌کنند می‌گویم پس چرا تجمع کردید؟ می‌گویم همین مهاجمان سابق توانستند پرسپولیس را تبدیل به بهترین خط حمله لیگ برتر کنند و واقعا هم همینطور است.

او در پاسخ به این سوال که آیا مهاجم بعدی هم جذب خواهد شد، عنوان کرد: اگر لازم داشته باشند می‌گیریم اما فعلا نمی‌خواهم. ما چندین بازیکن جوان داریم مثل همین آقای عمری. تا کِی باید بازیکن طراز اول بخریم و علی علیپور و طارمی را چه زمانی بسازیم؟

مدیرعامل پرسپولیس همچنین اعلام کرد که تمیروف فعلا در این تیم حضور خواهد داشت.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=371471

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر