1

دندان‌گردی گزینه خارجی پرسپولیس در دقایق آخر/ درخواست‌های غیرمنتظره مهاجم خارجی

  • کد خبر : 371480
  • ۲۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۹:۲۵

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس می‌گوید دلال‌ها باعث شدند تا مذاکره با کاسیانو دیاس به نتیجه نرسد.

اعتراض تند رضا درویش به رفتار مدیران سابق پرسپولیس | شهرآرانیوز

رضا درویش، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس که امشب میهمان برنامه فوتبال برتر است، در گفت‌وگو با محمدحسین میثاقی توضیحاتی درباره عملکرد این تیم در نقل و انتقالات و حواشی پیرامون جذب مهاجم و مذاکره با کاسیانو، گزینه سرخ‌پوشان برای تقویت خط حمله ارائه داد.

بیشتر بخوانید:

فحش خوردم اما نگذاشتم پول پرسپولیس به تاراج برود

درویش در ابتدا گفت: سال پیش بهترین خط حمله لیگ ایران متعلق به پرسپولیس بود و ما هیچ‌کدام از فورواردها را از دست ندادیم. ما در دفاع و هافبک و دروازه که مشکل داشتیم، بهترین دروازه‌بان آسیا و بهترین مدافعان موجود ایران و بهترین پاسور و بهترین هافبک نفوذی را آوردیم. اما چرا بعد از یک وقفه اینقدر مورد هجوم قرار گرفتیم؟ به نظرم این القای دلالان بود. جا دارد از مهاجمین تیم عذرخواهی کنم چون آنقدر فوروارد، فوروارد کردند که هواداران یادشان رفت با این بازیکنان بهترین خط حمله لیگ سال گذشته را داشتیم. ضمن اینکه بهترین پاسور فصل گذشته را هم آوردیم و با همان فورواردها، باید بهترین می‌شدیم.

او در ادامه گفت: عرضم این است که هجمه‌ای که شد، درست نبود. من یک نمونه را عرض کنم، کادرفنی یک بازیکن را به ما معرفی کرد که صحبت کنیم. ما با کسی که نماینده این بازیکن بود صحبت کردیم؛ گفت ۴۵۰ هزار یورو برای جدایی می‌خواهد و ۴۰۰ هزار یورو برای خودش می‌خواهد. ما در چلنج بودیم که یکی گفت با ۳۰۰ هزار دلار می‌توانیم این بازیکن را جذب کنیم. شخص دیگر آمد و گفت می‌خواهی من با مدیرعامل صحبت کنم؟ تماس تصویری گرفت و مدیرعامل گفت: از ایران به ما نامه زدند و گفتند ارزان نفروش و او را گرانتر می‌فروشیم. بعد بازیکن را هم آوردند بالا و بعد از چانه زنی با او برای ۲۵۰ هزار دلار به توافق رسیدیم. یعنی ۳۰۰ هزار دلار برای رضایت‌نامه و ۵۰۰ هزار دلار قرارداد دو ساله.

او با اشاره به درخواست‌های عجیب کاسیانو توضیح داد: بعد دیدیم بازیکن صحبت کرد و گفت من با ۲۵۰ هزار نخواهم آمد و از ایران با من تماس گرفتند و گفت ۳۵۰ هزار دلار برای تو اوکی می‌کنیم. به مدیرعامل گفتیم که اینطور است و او برای ۳۰۰ هزار دلار صحبت کرد. روز آخر که قرار گذاشته بودیم برای امضای قرارداد، او ایمیل زد و نوشت: من در منطقه زعفرانیه تهران خانه می‌خواهم! به نظر شما چه کسی به او گفته بود که شما در زعفرانیه خانه بخواه؟ بعد گفت ۱۰۰ هزار دلار به ایجنتم پول بدهید. ما گفتیم ۲۴ ساعت فرصت داری جواب بدهی. بعد او جواب داد و گفت من مصدوم هستم و عکس ام آر آی را فرستادم. آقای گل‌محمدی ابتدا موافقت کرد و بعد گفت تامل کنید چون سن او بالاست. ما هم ۴۸ ساعت فرصت دادیم و بعد هم جواب نداد و کنسل شد.

مدیرعامل پرسپولیس درباره جذب لوکادیا گفت: ۲۰ روز است با او صحبت کردیم. سه نفر در باشگاه مطلع بودند؛ آقای گل‌محمدی و بین الملل باشگاه. تا شبی که قرارداد اینترنتی بستیم به کسی نگفتیم. یکی از دوستان صفحه نمایشی را نشان داد که یک نفر با دلالی در خارج از کشور صحبت می‌کند و می‌گوید شماره لوکادیا را بفرست.

او با اشاره به بدهی پرسپولیس عنوان کرد: من می‌گویم این هوادار مظلوم پرسپولیس است که باندهای دلالی آنها را علیه مدیر تهییج می‌کنند. هوادار باید امروز ساکت نایستد که چرا ما امروز ۹۰۰ هزار یورو به رادوشوویچ بدهیم؟ ما رفتیم ۵۲ هزار فرانک گذاشتیم که در دادگاه عالی ورزش، چند ماه عقب بیفتد. می‌گویند مطالبه گری هوادار است اما او باید مطالبه کند که چرا این پول هزینه می‌شود؟ همین چند ماه پیش به استوکس ۹۶ هزار یورو دادیم که پنجره را باز کنیم.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=371480

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر