1

هدیه جالب ستاره پیشین قرمزها برای کارکنان باشگاه سابقش +تصویر

  • کد خبر : 371499
  • ۲۶ مرداد ۱۴۰۱ - ۰:۰۷

سادیو مانه، مهاجم بایرن مونیخ، پس از جدایی از لیورپول و سپری کردن شش سال موفقیت‌آمیز در این تیم، جعبه‌هایی حاوی شکلات و تصویری از خود را برای کارکنان لیورپول ارسال کرده است.

لیگ برتر انگلیس| گل اول لیورپول به آرسنال توسط مانه+ویدئو - شفقنا ورزشی | داغ ترین اخبار ورزشی ایران و جهان

بر اساس گزارش کریستین فالک، سادیو مانه، ملی‌پوش سنگالی، ۱۵۰ جعبه حاوی شکلات و عکس خودش را به باشگاه سابق خود فرستاد تا قدردانی خود را نسبت به کارکنان تمام بخش‌های باشگاه نشان دهد. این بازیکن ۳۰ ساله تابستان امسال آنفیلد را با مبلغ ۳۵ میلیون پوند به مقصد بایرن ترک کرد و پس از به ثمر رساندن دو گل در سه بازی برای تیم بوندسلیگا، نشان داد که بایرن از خرید او پشیمان نخواهد شد.

فالک اقدام سخاوتمندانه این بازیکن را در توییتر فاش کرد و نوشت: «سادیو مانه ۱۵۰ بسته برای کارمندان لیورپول ارسال کرد. از خانم نظافتچی گرفته تا نگهبان، همه یک بسته شکلات با پرتره سادیو و یک کارت دست نوشته هدیه گرفتند.» درون هر کارت شعار باشگاه نوشته شده بود: «تو هرگز تنها قدم نخواهی زد».

مهاجم سنگالی در شش فصل پربار با قرمزها، تقریباً تمام جام‌های ممکن از جمله لیگ برتر، لیگ قهرمانان اروپا، سوپرکاپ یوفا و جام اتحادیه و کارابائو را به دست آورد. اما پس از ۲۶۹ بازی، ۱۲۰ گل و ۴۹ پاس گل، به مونیخ رفت و در حال حاضر در تیم جدیدش به خوبی جا افتاده است.

مانه پس از سه بازی برای غول‌های بوندسلیگا، دو گل و یک سوپرکاپ آلمان را در کارنامه ثبت کرده و در کنار بازیکنانی مانند جمال موسیالا، سرژ گنبری و توماس مولر، خط حمله قدرتمندی را تشکیل داده است.

بازیکنی که با مبلغ ۸۵ میلیون پوند برای پر کردن جای خالی مانه به لیورپول آمده داروین نونیس است که او هم بلافاصله تاثیر خوبش را در تیم جدیدش نشان داده است.

هدیه جالب ستاره پیشین قرمزها برای کارکنان باشگاه سابقش/ تصویر شکلات‌های خاص را ببینید

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=371499

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر