2

استیلی:با اتحاد و همدلى براى حضور در جام جهانى آماده مى شویم

  • کد خبر : 371501
  • ۲۶ مرداد ۱۴۰۱ - ۰:۲۲

مدیر تیم ملى فوتبال ایران برنامه هاى آتى تیم ملى در مسیر حضور در جام جهانى را تشریح کرد.

اخبار حمید استیلی - آخرین و جدیدترین خبر های حمید استیلی

به گزارش خبرگزاری افق، حمید استیلى در یک گفت و گوى تلویزیونى ابتدا در خصوص نشست مشترک سرپرست فدراسیون، سرمربى و مدیر تیم ملى گفت:جلسه فوق العاده ای داشتیم و در خصوص برنامه های آینده تیم ملی و اردوهایی که خواهیم داشت، صحبت کردیم. مشکلاتی از قبل بود اما باید دست به دست هم کنار تیم ملی کشورمان باشیم.خوشبختانه توانستیم مسائل را حل کنیم. حل این مشکلات مستلزم حمایت رسانه ها و پیشکسوتان از تیم ملی است. تنها چیزی که برای ما خیلی مهم است آرامش است و خوشبختانه این شرایط روز به روز بهتر می شود.

بیشتر بخوانید:

اعلام رسمی فیفا؛ جام جهانی ۲۰۲۲ یک روز زودتر آغاز می‌شود

مدیر تیم ملى در خصوص اردوى آتى ملى پوشان گفت:از ۲۰ شهریورماه بعد از مسابقات لیگ با بازیکنانی که در ایران هستند تا ۲۶ شهریور در تهران هستیم و طی صحبتی که با مهدوی کیا داشتیم مقرر شد یک بازی دوستانه و خوب با تیم ملی امید انجام دهیم. سپس ۲۷ شهریورماه به سمت اتریش پرواز خواهیم کرد و لژیونرها به ما اضافه خواهند شد. به نظرم مسابقه با سنگال یک دیدار خیلی خوب و قوی برای ما خواهد بود. با توجه به تحریم هایی که وجود دارد مشکلات زیادی پیش روی ما هست و برای تیم های دیگر به مراتب این رویه آسان تر است.

دومین بازى فیفا دی ۵ مهرماه است و البته همه این موضوع را می دانند که بازی بعدی با تیم اروگوئه در اردوی اتریش خواهد بود. در واقع مى توانیم دو بازى بسیار خوب و قوى با حریفانى قدرتمند داشته باشیم. آقاى اسکوچیچ در خصوص بازی سوم دوستانه مخالفت کرد و معتقد است که به بازیکنان فشار می آوریم.نشستی را هم در خصوص آماده سازی هر چه بهتر و موضوع پرواز به اتریش داشتیم و به ما قول کمک دادند، همانطور که در بازی با کره جنوبی تیم ملی با پرواز چارتر راهی سئول شد.

استیلى در خصوص ورود کاپ مسابقات جام جهانى به تهران اظهار داشت:کاپ جام جهانی ۱۰ شهریورماه وارد ایران می شود . سه تن از نمایندگان فیفا همراه با کاپ جام جهانی به ایران سفر می کنند و در این خصوص باید یک سری پروتکل های فیفا را اجرا کنیم.

مدیر تیم ملى اضافه کرد:همدلی تیم ملی باید براى همه ما مهم باشد. میرشاد ماجدی حمایت قاطع هیات رئیسه و کمیته فنی را از اسکوچیچ و کادر فنى به ما اعلام کردند و گفتند که فدراسیون با همه توان از شما حمایت مى کند. امیدوارم بازیکنان با اتحاد و همدلی که بین آنها وجود دارد یک بار دیگر برای کشور عزیزمان افتخارآفرینی کنند. تمام تلاش خود را در این زمینه خواهیم کرد که هیچ مشکلی نباشد ولی مطمئنا این امر مهم با همدلی رسانه ها و پیشکسوتان اتفاق خواهد افتاد. در این سه ماه باید کنار ما باشند و ما را مثل همیشه برا موفقیت در ادامه راه حمایت کنند.

سرپرست تیم ملی در خصوص شرایط وحید امیری گفت:خوشبختانه شرایط امیری روز به روز بهتر می شود و امیدوارم به اردوی شهریورماه برسد. هر مربی آرزویش این است که وحید امیری را در تیم خودش داشته باشد.

امیدوارم این تا بازی خیلی خوب به آماده سازی تیم کمک بسزایی بکند و قرارداد آن نهایى شود. با توجه به برگزاری انتخابات فدراسیون فوتبال در این شرایط برنامه های تیم ملی را مو به مو اجرا می کنیم. وحید هاشمیان الان در قطر است و عملکرد بازیکنانی که در لیگ قطر بازی می کنند را زیر نظر دارد و اسکوچیچ و بقیه کادر فنی در ایران هستند و بازیهای لیگ برتر را مى بینند. در مجموع همدلى و انسجام خوبى ایجاد شده و اتفاقات گذشته را کنار گذاشته ایم و تنها به آینده و موفقیت تیم ملى در ادامه راه فکر مى کنیم.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=371501

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر