2

رونالدو اخمو و بداخلاق است!/ تمایل جورجینا به زندگی در یک کشور دیگر

  • کد خبر : 371505
  • ۲۶ مرداد ۱۴۰۱ - ۰:۲۶

باشگاه منچستریونایتد بر سر اینکه با کریستیانو رونالدو چه کند، در جنگ است و حتی گفته می‌شود خانواده فوق‌ستاره پرتغالی هم دیگر تمایلی به ماندن در انگلیس ندارند.

رونالدو اخمو و بداخلاق است!/ تمایل جورجینا به زندگی در یک کشور دیگر

ظاهرا کریستیانو رونالدو با بدخلقی‌هایش تیم را آشفته و تن‌هاخ را عصبانی کرده است. اما مالک باشگاه، جوئل گلیزر، نمی‌خواهد این ستاره پرفروش که بازار خوبی برای تیم درست کرده را بفروشد. به گزارش منچستر اونینگ، گلیزر علیرغم تمایل ستاره تیمش به رفتن، قصد فروش او را ندارد.

بیشتر بخوانید:

رونالدو به دست و پای غول‌های ایتالیا افتاد!

اما تن‌هاخ مایل است که از شر مهاجم پرتغالی‌اش خلاص شود. او قبلاً علناً اعلام کرده بود رونالدو فروشی نیست. اما الان دیگر به خروج رونالدو از تیمش تمایل دارد.

منچستریونایتد در غیبت رونالدو در تور پیش‌فصلش در استرالیا و تایلند خوب عمل کرده بود. اما با برگشت او همه چیز تغییر کرد. ستاره سابق رئال‌مادرید در کارینگتون اخمو و بداخلاق است و ظاهراً به ندرت با هم‌تیمی‌هایش صحبت می‌کند. او همچنان باعث تحسین برخی از بازیکنان جوان تیم است اما نشریه «سان» فاش کرده بود که خیلی از بازیکنان منچستریونایتد می‌خواهند رونالدو از تیم برود.

خشم فزاینده‌ای در تیم نسبت به رفتارهای منفی رونالدو به وجود آمده است. بازیکن پرتغالی به دلایل ورزشی و شخصی می‌خواهد از جمع شیاطین سرخ جدا شود. در زمین، دوست دارد در تیمی بازی کند که در لیگ قهرمانان حضور داشته باشد. در زندگی شخصی‌اش هم جورجینا رودریگس مایل است که به همراه فرزندان‌شان در اسپانیا زندگی کند.

بی‌بی‌سی گزارش می‌دهد که ریچارد آرنولد، مدیر اجرایی، و جان مورتاگ، مدیر فوتبال، در حال مذاکره بر سر این هستند که با رونالدو چه کنند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=371505

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر