1

عجیب ترین نقل و انتقالات سال های اخیر فوتبال ایران در استقلال

  • کد خبر : 371816
  • ۰۱ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۶

یکی از بمب‌های اصلی نقل و انتقالات فوتبال ایران در شرایط پیچیده‌ای قرار گرفته که هر لحظه ممکن است میل ارادی او نسبت به حضور در استقلال را تحت‌الشعاع قرار بدهد.

به گزارش خبرگزاری افق، پیوستن کاوه رضایی به استقلال یکی از عجیب ترین نقل و انتقالات سال های اخیر فوتبال ایران است. آبی ها چند ماه پیش با او وارد مذاکره شدند و حتی طرفین به توافقاتی نیز دست پیدا کردند اما بنا بر یکسری دلایل، این انتقال شکل نگرفت. برخی از خبرنگاران نزدیک به باشگاه استقلال مدعی شدند که کاوه دارای یک مصدومیت است که باعث شده آبی ها درباره جذب او دچار تردید شوند و این بازیکن نیز با انتشار یک استوری از تمرینات خود، به این موضوع واکنش نشان داد.

بیشتر بخوانید:

محرومیت و جریمه نقدی سنگین ساپینتو

بعد از مدتی که مشخص شد رضایی مشکلی از لحاظ بدنی و سلامت جسمانی ندارد، مدیران استقلال با او وارد مذاکره شده و طرفین پس از هفته ها صحبت و بحث و جدل، به توافق رسیدند که این بازیکن در لیگ بعد با لباس آبی ها به میدان برود. در شرایطی که مراسم معارفه و عقد قرارداد تمامی بازیکنان جدید استقلال رسانه ای شده بود، هیچ خبری از معرفی رضایی نبود و این مسئله باعث بروز برخی شایعات شد. آبی ها تنها اقدام به انتشار یک طرح گرافیکی از رضایی کردند و این بازیکن نیز راهی ترکیه شد تا در تمرینات شرکت کند.

استقلال در ترکیه ۴ بازی تدارکاتی و در بازگشت به تهران نیز ۲ مسابقه دوستانه برگزار کرد که کاوه در هیچ کدام از این بازی ها به میدان نرفت تا بالاخره مدیران باشگاه اعلام کنند او از ابتدا نیز اعلام کرده به دلیل برخی مشکلات شخصی فعلا قادر به عقد قرارداد رسمی نیست. راز مشکل کاوه نیز، تلاش او برای اقامت در کشور بلژیک است. بدین صورت که او در این زمینه چند ماه برای رسیدن به ۵ سال حضور در بلژیک کم دارد و اگر نتواند این مسئله را حل کند، قادر به دریافت اقامت این کشور نخواهد بود.

استقلالی ها که در ابتدای بازار نقل و انتقالات پیش بینی نمی کردند یزدانی و قایدی به این تیم برگردند، با لیست ۲۲ نفره ای از بازیکنان بزرگسال روبرو شدند و در این میان، سیدمحمد حسینی راهی تراکتور شد و برای حضور کاوه در لیست، یک بازیکن دیگر نیز باید قربانی می شد. با توجه به ترافیک موجود در خط حمله، نام ارسلان مطهری در لیست مازاد قرار گرفت اما این بازیکن حاضر به فسخ قرارداد خود با آبی ها نشد و امروز نیز به او اجازه شرکت در تمرینات داده نشد.

این اتفاقات باعث شد تا کاوه پست اینستاگرامی پیوستن به استقلال را از صفحه شخصی خود پاک کند که این اقدام او، باعث بروز شایعاتی درباره آینده مهاجم کرمانشاهی شد. در فضای مجازی اخبار متعددی درخصوص علاقه سپاهان و پرسپولیس به رضایی منتشر گردید و حتی عده ای پا را فراتر گذشته و مدعی شدند که این بازیکن با مدیران تیم رقیب وارد مذاکره شده اما این بازیکن عصر امروز راهی محل تمرین آبی ها شد.

بیشتر بخوانید:

خبر بد برای استقلال قبل از بازی با مس

در برنامه امشب فوتبال برتر در حالی که محمدحسین میثاقی در حال گفتگوی تلفنی با محمدرضا کسرایی مسئول نقل و انتقالات سازمان لیگ بود، در خصوص وضعیت کاوه رضایی بار دیگر مطالب بالا را متذکر شد و عنوان کرد:” کاوه به خاطر شرایط خانوادگی‌ای که دارد باید چندماهی تحت قرارداد شارلوا باشد. با توجه به این که مسئولان باشگاه استقلال به سوالات زیاد شما پاسخگو نیستند، من توضیحاتی را که می‌دانم را به شما می‌گویم. کاوه باید چند ماهی تحت قرارداد شارلوا باشد. باشگاهی که با امیرحسین حسین‌زاده هم ثبت قرارداد کرد و تمام شد و رفت. به خاطر همین بحث ثبت قراردادش کمی داستان دارد. منتظر خالی شدن لیست هم بودند که ببینند وضعیت ارسلان مطهری چه می شود که بتوانند بازیکن جدید را وارد کنند. که الان بحث سیاوش یزدانی و هافبک جدیدی که می‌خواستند بخرد هم وجود دارد.”

میثاقی در حالی در فوتبال برتر این اظهارات را در مورد کاوه مطرح کرد که درست در روزیکه کاوه پست اینستاگرامی پیوستن به استقلال را آرشیو کرد، او در مجموعه انقلاب رویت شد ولی نکته عجیب اینکه در ۴۰ قطعه تصویری که رسانه رسمی آبی ها از تمرین امروز منتشر کرده، هیچ اثری از رضایی دیده نمی شود. با این حال، این بازیکن در پایان تمرین امروز به مانند سایر بازیکنان از در مجموعه انقلاب خارج شد و در میان استقبال هواداران حاضر در آنجا، با آنها عکس یادگاری گرفت.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=371816

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر