1

درخواست از سپاهان و فولاد و مس برای افشای قراردادها

  • کد خبر : 371866
  • ۰۲ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۸:۲۶

با اعلام رئیس سازمان خصوصی‌سازی از شرکت های بورسی درخواست شده تا ارقام قرارداد باشگاه‌های زیرمجموعه خود را افشا کنند.

در شرایطی که افشای ارقام قراردادهای دو باشگاه استقلال و پرسپولیس حواشی زیادی نیز علیرغم شفافیت‌ها به همراه داشته، باعث شده تا این خواسته نیز شکل گیرد که دیگر باشگاه‌ها نیز از این نظام پیروی کنند.

قربانزاده، رئیس سازمان خصوصی‌سازی در حاشیه جلسه با مدیران استقلال و پرسپولیس با اشاره به خواسته آنها از شرکت های بورسی برای شفاف سازی که تیم‌های لیگ برتری را زیر مجموعه خود دارند،  گفت: باشگاه هایی بالاتر از استقلال و پرسپولیس هزینه کردند اما پنهانی – منظور از پنهانی یعنی مبالغ قرارداد را افشا نکرده‌اند – یک نمونه آن در فولاد در طرح تحقیق و تفحص مجلس افشا شد و این رقابت ناعادلانه است که باشگاه‌هایی که خودشان متقاضی شدند و شفا شدند ما بگوییم شما تا ریز سلول رویدادهای مالی را افشا کنید اما جای دیگری که شتر را با بار می برند توجه نکنیم. من به هفت مدیرعامل شرکت بزرگ بورسی که هشت تیم لیگ برتری را دارند خواستم که مجموع ارقام بازیکنان و کادرفنی خود را افشا کنند. آلومینیوم اراک این کار را انجام داد. بقیه در واقع در تلاش هستیم که این اتفاق بیفتد و آنها هم قانع شوند که در محیطی عادلانه و سالم کار را دنبال کنند.

وی ادامه داد:  همانطور که در زمین فوتبال رقابت عادلانه است، در تابلوی بورس هم این رقابت عادلانه باشد. این ها شرکت های بورسی هستند که زیرمجموعه شان تیم های لیگ برتری هستند و بقیه تیم ها هم باید بپیوندند. این مسیر باشگاهداری حرفه ای و شفافی است که نتایج آن هم بر عملکرد حرفه ای مثبت است و هم برای عملکرد مالی و اقتصادی باشگاه ها. باز شدن جعبه سیاه سرخابی ها در ماه های اخیر قابل تسری است به دیگر باشگاه‌ها که از آن به عنوان فوتبال حرفه‌ای یاد می‌کنیم.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=371866

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر