7

معارفه علی اصغر جاودان فر به عنوان عضو هیات مدیره شرکت عمران پردیس

  • کد خبر : 371903
  • ۰۳ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۳

طی حکمی از سوی جعفری معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس مجمع شهرهای جدید کشور ، علی اصغر جاودان فر به عنوان عضو جدید هیات مدیره شرکت عمران پردیس منصوب و مراسم معارفه ایشان در ساختمان مرکزی این شرکت برگزار شد.

به گزارش خبرنگار افق؛ در این نشست که باحضور مدیران شرکت مادر تخصصی شهرهای جدید برگزار شد علی اصغر جاودان فر ابراز امیدواری کرد با اهتمام مجموعه شرکت عمران پردیس و تلاش مجاهدانه همه مدیران و کارکنان ، در اسرع وقت واحدهای باقیمانده مسکن مهر تکمیل و به متقاضیان تحویل گردد.

معاونت املاک حقوقی و واگذاری ، مدیریت اجرایی مسکن مهر ، مشاور عالی مدیرعامل ،مدیر واگذاری املاک شرکت عمران پردیس از جمله سوابق شاخص جاودان فر در شرکت عمران شهر جدید پردیس می باشد.

گفتنی است علی اصغر جاودان فر با سابقه بیش از ۲ دهه خدمت در مجموعه وزارت راه و شهرسازی وطی چتدین سال متوالی بعنوان مدیر نمونه در مجموعه شهرهای جدید انتخاب شده است ، علی اصغر جاودان فر از جمله مدیرانی است که با طی سلسله مراتب اداری و اندوختن تجارب ارزنده از بدنه شرکت عمران پردیس بعنوان عضو هیات مدیره این شرکت منصوب شد.

 

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=371903

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. خدا شما را برای ما حفظ کند آقای جاودان فر . من چندین بار مراجعه کردم اخلاق و مردم داری تان زبانزد بود ای کاش همه مدیران مانند شما بودند .‌

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر