3

تفاهم‌سایپا و ایران خودرو برای تولید خودرو اقتصادی

  • کد خبر : 371961
  • ۰۴ شهریور ۱۴۰۱ - ۲۳:۱۹

هم‌زمان با برپایی نخستین نمایشگاه تحول صنعت خودرو، تفاهم‌نامه همکاری تولید مشترک خودرو اقتصادی توسط ایران‌خودرو و سایپا توسط مدیران عامل دو شرکت امضا شد.

تفاهم‌سایپا و ایران خودرو برای تولید خودرو اقتصادی

به گزارش خبرگزاری افق، تفاهم‌نامه همکاری تولید مشترک خودرو اقتصادی، در راستای تحقق شعار سال تولید، دانش بنیان، اشتغال آفرین، تحقق فرمان هشت ماده‌ای رییس جمهوری و سیاست‌های وزارت صمت در استفاده از ظرفیت‌های موجود با هدف تقویت شاخص‌های بهره‌وری، کاهش هزینه‌ها و مقیاس تولید و همچنین در راستای سیاست‌های دو شرکت خودروساز مبنی بر تولید اقتصادی و باکیفیت در جهت تامین نیازها و رضایت مشتریان به‌ویژه اقشار متوسط و پایین و همچنین صادرات، به امضای مدیران عامل ایران‌خودرو و سایپا رسید.

همکاری مشترک و همه جانبه با استفاده از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های طرفین و حمایت های وزارت صمت در اختصاص یکی از واحدهای موجود و یا ایجاد یک واحد مشترک با تمام امکانات و زیرساخت‌های به‌روز برای تولید مشترک موضوع اصلی این تفاهم نامه است.

انجام مطالعه و طراحی محصول، ساخت نمونه و اخذ تاییدیه های لازم، ایجاد خطوط تولید و امکانات و تجهیزات مورد نیاز، تعریف الگوی به روز برای فروش و خدمات پس از فروش از مفاد تفاهم شده در این نامه همکاری است.

بر پایه این گزارش در خصوص ساختار همکاری و سهام داری، طرفین متعهد شدند تا مراحل قانونی لازم برای ایجاد و ثبت یک شرکت تجاری مشترک و با سهام مساوی برای اجرای این تفاهم نامه را طی کنند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=371961

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر