5

سرعت و کیفیت خدمات در شعب بانک توسعه تعاون افزایش می یابد

  • کد خبر : 371965
  • ۰۴ شهریور ۱۴۰۱ - ۲۳:۲۸

سرپرست بانک توسعه تعاون در بازدید از شعب شهر اراک، اشراف کامل به آمار و اطلاعات به‌روز و لحظه‌ای کارکنان و مسئولان شعب را در ارتقای سرعت و کیفیت خدمات الزامی دانست.

سرعت و کیفیت خدمات در شعب بانک توسعه تعاون افزایش می یابد

شیخ حسینی یکی از شاخص‌های ارزیابی عملکرد مسئولان شعب را تسلط به آمارها، عملکرد مناسب، هدفمند و برنامه‌ محوربودن، آشنایی با محصولات و خدمات و اشراف کامل به‌تمامی دستورالعمل‌ها و بخشنامه‌های بانک و راهبری و مدیریت مناسب برای کارکنان زیرمجموعه دانست.

سرپرست بانک توسعه تعاون، با اشاره به لزوم کوتاه نمودن فرآیند خدمات رسانی به مشتریان اظهار داشت: ساماندهی فرم های مشتریان و یافتن راهکار برای انجام امور به بهترین شیوه، علاوه بر افزایش بهره وری پرسنل، صرفه جویی در هزینه و زمان مشتریان و رضایت آنان را نیز به دنبال خواهد داشت. وی همچنین ارتباط موثر و سازنده با همکاران شعب را از مدیران استان خواستار شد و اضافه کرد: مسئولانی که برای ابراز احساسات و مشکلات همکاران، وقت می گذارند، نقش تاثیرگذاری در القاء حس همدلی و درک متقابل در پرسنل زیرمجموعه ایفا می کنند.

شیخ حسینی، همچنین ضمن دیدار نزدیک با تک تک همکاران و بررسی مشکلات و نیازهای آنان، از تلاش همکاران شعب در استان مرکزی قدردانی کرد و خدمات رسانی آنان به مشتریان علیرغم دست و پنجه نرم کردن با مشکلات همه گیری ویروس کرونا، را ستودنی دانست.

وی در ادامه گفت :در شرایط فعلی نیاز اساسی به ارائه خدمات غیرحضوری و الکترونیک توسط بانک ها ، بیش از پیش احساس می شود و باید در ادامه این مسیر، امکانات و خدماتی که امکان ارائه آن به صورت غیر حضوری وجود دارد به مشتریان اطلاع رسانی شود،همچنین مشتریان بانک به استفاده از خدمات غیرحضوری تشویق شوند تا شاهد کاهش رفت و آمد مردم به شعب بانک باشیم.

در این بازدید ها به همراه سرپرست بانک ، آقایان معادی معاون مدیر عامل در امور استان ها و شعب، شریفی معاون عملیات بانکی مدیر عامل، محمدی مدیر استان ها و شعب و بخشا مدیر روابط عمومی در بازدید از شعب استان مرکزی در جریان فعالیت‌های شعب قرار گرفتند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=371965

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر