1

ستاره جوان آماده جانشینی هافبک باتجربه/ دست باز آقای سرمربی برای انتخاب

  • کد خبر : 371983
  • ۰۵ شهریور ۱۴۰۱ - ۲۳:۳۶

رفتن کاسمیرو به منچستریونایتد خلأ بزرگی در خط میانی رئال مادرید ایجاد کرده اما ادواردو کاماوینگا مصمم است خودش را در ترکیب اصلی این فصل رئال مادرید جا بیندازد.

کاسمیرو: فوتبال می‌تواند ثابت کند بازگشت به شرایط عادی امکان‌پذیر است- اخبار فوتبال جها - اخبار ورزشی تسنیم | Tasnim

رفتن کاسمیرو به منچستریونایتد خلأ بزرگی در خط میانی رئال مادرید ایجاد کرده اما ادواردو کاموینگا مصمم است خودش را در ترکیب اصلی این فصل رئال مادرید جا بیندازد.

بیشتر بخوانید:

تصمیم مهم رونالدو برای ماندن یا جدایی از منچستریونایتد

کاماوینگا که تابستان گذشته به رئال آمده، دو هفته قبل از شروع جام جهانی ۲۰ ساله می‌شود. او در هر دو بازی این فصل در ترکیب اصلی سفیدها قرار گرفته در حالی که فصل قبل تنها سه بار در ترکیب اصلی تیم بازی کرده بود. این فرانسوی در دو باخت رئال مادرید قبل از تعطیلات بازی‌های ملی ماه اکتبر مقابل شریف تیراسپول و اسپانیول از ابتدا در ترکیب رئال قرار گرفت. آن موقع در رختکن رئال مادرید می‌گفتند: «او خیلی خوب است اما باید یاد بگیرد آرامش خود را حفظ کند.»

تصمیم کارلو آنچلوتی برای فرستادن او به نیمکت جواب داد و کاماوینگا در بازی اواسط اسفند مقابل رئال سوسیداد یک گل عالی به ثمر رساند. همچنین اثرگذاری مهمی در بازگشت های فصل قبل رئال مادرید در لیگ قهرمانان داشت، او دقیقه ۵۷ بازی مقابل پاری‌سن‌ژرمن وقتی تیم با یک گل عقب بود، به زمین آمد. آنچلوتی در دقیقه ۷۳ بازی با چلسی نیز او را به زمین آورد اما دو دقیقه بعد تیم لندنی بازی را ۳ بر صفر کرد هرچند کاماوینگا کمک کرد تیمش در وقت‌ اضافه به مرحله بعد صعود کند. در بازی برگشت نیمه‌نهایی مقابل منچسترسیتی نیز کاماوینگا دو دقیقه بعد از گلزنی ریاض محرز به زمین آمد و الهام‌بخش رئال مادرید برای یک بازگشت رویایی دیگر شد.

این بازیکن ۱۹ ساله آماده هر کاری است که رئال مادرید لازم داشته باشد. سفیدها یکشنبه شب در زمین اسپانیول بازی دارند که کاماوینگا در بازی سال گذشته مقابل این تیم چندان خوب نبود و این فرصت خوبی است برای اینکه سومین حضور متوالی در ترکیب اصلی را تجربه کند و بدرخشد.در میان پست‌های خط میانی که او در آن بازی کرده، بیشتر از همه در سمت چپ راحت‌تر و تاثیرگذارتر است و با آرامش بیشتری بازی می‌کند.

با کاماوینگا، آنچلوتی بازیکنی پیدا کرده که دستش را در خط میانی باز می‌گذارد و کسی که می تواند یکی از مهره‌های اصلی تیمش در این فصل باشد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=371983

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر