1

چه بر سر مهدی قایدی آمده است؟

  • کد خبر : 372220
  • ۱۱ شهریور ۱۴۰۱ - ۰:۳۹

ظاهرا مهدی قایدی یکی از گران‌ترین بازیکنان این فصل لیگ برتر هنوز آمادگی ۹۰ دقیقه بازی را ندارد.

بدون شک بازگشت مهدی قایدی به استقلال و لیگ برتر فوتبال ایران یکی از جذابیت‌های این دوره از رقابت‌های لیگ ایران است. او که به ادعای استقلالی‌ها گران‌ترین بازیکن تاریخ فوتبال ایران است که از لیگ ترانسفر شده حالا طبق اسناد منتشر شده یکی از گران‌ترین بازیکنان این دوره از لیگ فوتبال ایران هم محسوب می‌شود.

بیشتر بخوانید:

پیام‌های تاکتیکی از کنار زمین؛ فقط قایدی را بگیرید!

به گزارش خبرگزاری افق، مهدی قایدی در بازگشت به استقلال نشان داده تیزبینی و شم گلزنی‌اش دست نخورده، ولی مسئله اینجاست که چرا چنین ستاره‌ای نباید آماده ۹۰ دقیقه بازی برای استقلال باشد؟ آنطور که از باشگاه استقلال خبر می‌رسد دلیلی که قایدی هنوز در ترکیب اصلی این تیم قرار نمی‌گیرد این است که آمادگی بدنی لازم را ندارد. مسئله اینجاست که چه بر سر او در فوتبال امارات آمده که در بازگشتش به فوتبال ایران هنوز نمی‌تواند ۹۰ دقیقه کامل بازی کند؟ او به همراه احمد نوراللهی، کاپیتان وقت پرسپولیس راهی شباب‌الاهلی امارات شدند، ولی برخلاف نوراللهی، قایدی خیلی زود از چرخه برنامه‌های سرمربیان تیم اماراتی خارج شد. یکی از آن‌ها از خوشگذرانی‌های بیش از اندازه بازیکن استقلال گلایه کرد و دیگری هم که کلا او را در فهرست خروج قرار داد.

در کنار این موضوع بازگشت محمد محبی به لیگ برتر فوتبال ایران هم جالب است. او هم مثل قایدی به عنوان یکی از لژیونر‌ها برگشته، ولی برخلاف قایدی، از زمانی که به تهران رسیده در ترکیب اصلی استقلال قرار گرفته و همواره از لحاظ بدنی یکی از آماده‌ترین‌های تیمش بوده است. این تفاوت شاید عمده‌ترین پرسشی است که می‌توان درباره مهدی قایدی، یکی از با استعدادترین بازیکنان استقلال مطرح کرد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=372220

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر