2

فروش اقساطی تیبا ۲ با اقساط ۳۶ ماهه

  • کد خبر : 372271
  • ۱۳ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۳

از میان خودروهای داخلی در سال‌های اخیر، تیبا ۲ یکی از خودروهای پرفروش بازار بوده است.

به نقل از سایت تکراتو، این روزها شرایط خرید اقساطی تیبا ۲ توسط یکی از شرکت‌های معتبر خرید و فروش خودرو در کشور مهیا شده است. طبق شرایط فروش اقساطی اعلام شده از سوی شرکت همراه مکانیک، اکنون امکان خرید قسطی تیبا ۲ صفر با اقساط ماهیانه ۳ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان وجود دارد.

از میان خودروهای داخلی در سال‌های اخیر، تیبا ۲ یکی از خودروهای پرفروش بازار بوده است. این محصول هاچ بک شرکت سایپا که توانسته در سال‌های اخیر معاملات زیادی را به خود اختصاص دهد، برای بسیاری از جوانان و حتی خانواده‌های کم‌جمعیت به یکی از گزینه‌های اقتصادی خرید خودرو (از میان خودروهای فعلی بازار!) تبدیل شده است.

اگر شما هم قصد خرید تیبا ۲ را دارید، پیشنهاد می‌کنیم که با مطالعه این مطلب، ضمن آشنایی بیشتر با مشخصات آن، با شرایط خرید اقساطی تیبا ۲ از همراه مکانیک هم آشنا شوید.

مشخصات تیبا ۲

شروع تولید تیبا ۲، به سال ۱۳۹۳ بازمی‌گردد اما خط تولید این خودرو طلق آخرین اخبار منتشر شده، متوقف شده است. این خودرو هزینه نگهداری بسیار کمی داشته و میزان استهلاک آن نیز پایین ارزیابی شده است.

طراحی بدنه تیبا ۲

به لحاظ طراحی بدنه، با یک خودرو هاچ بک روبرو هستیم که از نمای روبرویی، همان مدل تیبا صندوق دار را داشته و با حرکت به سمت عقب خودرو، چیزی دیگر را از خود نمایش می‌دهد. با کمی ارفاق می‌توان گفت که صندوق عقب با شمایلی متناسب در جای خود قرار گرفته و پلاک نیز در موقعیتی معقول زیر صندوق عقب خودرو جای دارد.

این خودرو در بخش داخلی کابین نیز تفاوت خاصی با تیبا صندوق دار نداشته و تنها می‌توان آن را در مقایسه با پراید، خودروی به مراتب باکیفیت‌تری قلمداد کرد.

وزن تیبا ۲، معادل ۱۰۳۵ کیلوگرم بوده و ابعاد آن به شرح زیر هستند:

  • طول: معادل ۳۹۲۲ میلی متر
  • عرض: معادل ۱۶۴۱ میلی متر
  • ارتفاع: معادل ۱۴۸۴ میلی متر

مشخصات فنی تیبا ۲

مشخصات فنی تیبا ۲، می‌تواند شما را در حوزه خرید یک خودروی سواری تا حدی راضی نگه دارد. در حقیقت آن قدرها از پراید دورتر نخواهیم رفت؛ اما پیشرانه تیبا ۲، به مراتب قوی‌تر از چیزی است که در پراید دیده بودیم. موتور به کار رفته در خودروی تیبا ۲، موتور M15 است که می‌تواند تا ۸۷ اسب بخار و ۱۲۸ نیوتن متر گشتاور تولید کند.

این خودرو به حجم موتور ۱۵۰۳ سی سی از نوع تنفس طبیعی مجهز بوده و جعبه دنده دستی ۵ سرعته دارد. اگر قصد خرید تیبا ۲ را دارید، باید بگوییم که این خودرو با حداکثر سرعت ۱۹۰ کیلومتر بر ساعت همراه بوده و شتاب صفر تا ۱۰۰ را ظرف مدت ۱۳ ثانیه پر می‎کند. سیستم سوخت رسانی آن نیز از نوع انژکتوری پاشش چند نقطه‌ای بوده و کمک می‌کند تا موتور این خودرو برند سایپا، به خوبی عمل کرده و در رقابت با خودروهای هم رده قدرت خوبی از خود نشان بدهد.

مصرف سوخت شهری این ماشین با استاندارد آلایندگی یورو ۴، ۹٫۶ لیتر، مصرف سوخت ترکیبی ۶٫۵۳ لیتر و مصرف سوخت جاده‌ای آن ۵٫۶ لیتر در ۱۰۱ کیلومتر است. (حجم باک خودرو ۴۱ است).

فروش اقساطی تیبا ۲

اگر به جای خرید نقدی، قصد خرید اقساطی تیبا ۲ را دارید، خبر خوب این است که شما می‌توانید از طریق شرکت همراه مکانیک، نسبت به خرید قسطی تیبا ۲ اقدام کنید. برای این منظور کافی است که به وب سایت همراه مکانیک مراجعه کنید و در بخش خرید خودرو، تمام خودروهای موجود در نمایشگاه به همراه شرایط خرید اقساطی آن‌ها را مشاهده کنید. پس از اینکه خودروی مورد نظر خود را از میان گزینه‌های موجود، انتخاب و درخواست خرید قسطی خود را ثبت کردید، کارشناسان همراه مکانیک با شما تماس گرفته و شما را تا رسیدن به خودروی موردنظرتان همراهی می‌کنند.

به این ترتیب فرآیند خرید اقساطی خودرو تیبا ۲، طی شده و می‌توانید بدون زحمت و با پرداخت مبلغی به‌عنوان پیش‌پرداخت، خرید تیبا ۲ قسطی را تجربه کنید.

با مراجعه به سایت همراه مکانیک (hamrah-mechanic.com)، شما می‌توانید اطلاعات کاملی در خصوص نمودار قیمتی این خودرو و نوسانات آن به‌دست آورده و برای خرید، بهترین تصمیم‌گیری را داشته باشید.

فروش اقساطی محصولات سایپا

همانطور که گفته شد، تیبا ۲ یکی از محصولات پرفروش شرکت سایپا بوده است که اکنون طرح فروش اقساطی آن نیز وجود دارد. اما اگر قصد مشاهده و خرید سایر خودروهای این کمپانی، مخصوصا خرید اقساطی محصولات سایپا را دارید، بازهم همراه مکانیک فهرستی از این خودروها را با دو امکان خرید نقدی و قسطی پیش‌ روی شما گذاشته است.

مزایای خرید اقساطی خودرو از همراه مکانیک

فروش اقساطی خودرو در شرایط عدم ثبات اقتصادی و رشد تورم، مزایای بسیاری برای خریداران به همراه دارد. خرید اقساطی خودرو می‌تواند برای کسانی‌که پس‌انداز کافی برای خرید ماشین را ندارند و امکان دریافت وام خودرو از بانک‌ها و موسسات مالی برایشان میسر نیست، گزینه‌ای بسیار جذاب باشد. همچنین خرید خودرو اقساطی برای مالکان خودروها گزینه قابل‌توجهی به‌حساب می‌آید. چرا؟ به این دلیل که موجب می‌شود چنین افرادی بتوانند ماشین زیر پایشان را تبدیل به احسن کنند.

این تبدیل کردن وسیله نقلیه در شرایط فعلی بازار، معمولا توجه‌ها را به سمت طرح‌های فروش اقساطی خودرو کارکرده جلب می‌کند. حال اگر مواردی مانند عدم نیاز به ضامن و آغاز اقساط ۳ ماه پس از پیش پرداخت را به این جذابیت ذاتی اضافه کنید، خرید قسطی ماشین به گزینه اصلی بسیاری از خریداران خودرو تبدیل خواهد شد.

به جز امکان خرید اقساطی خودرو بدون ضامن و بدون در رهن رفتن سند خودرو که خرید قسطی ماشین را برایتان ساده‌تر می‌کند، با خرید قسطی خودرو از همراه مکانیک، از کارشناسی فنی و بدنه همراه با ضمانت برخوردار خواهید بود تا از بابت سلامت خودرو مطمئن باشید. در ضمن هیچ محدودیتی برای انتخاب خودرو ندارید؛ به این معنا که شما مجبور نیستید حتما از خودروهای داخل نمایشگاه همراه مکانیک خرید کنید، بلکه می‌توانید خودروی دیگری را به شرکت معرفی کرده و درخواست خرید اقساطی آن را داشته باشید. به این ترتیب کارشناسان پس از بررسی دقیق خودروی مورد نظر شما، فرآیند خرید اقساطی را آغاز می‌کنند. هیچ محدودیتی در اینجا منتظر شما نیست!

منبع: تکراتو

 

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=372271

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر