3

تعاون مکانیزمی برای پیشبرد فعالیتهای اقتصادی و اجتماعی جامعه است

  • کد خبر : 372364
  • ۱۵ شهریور ۱۴۰۱ - ۲۳:۰۰

مهدی مسکنی معاون امور تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در مراسم اختتامیه نمایشگاه رسم تعاون اعلام داشت: تعاون مکانیزمی برای پیشبرد فعالیتهای اقتصادی و اجتماعی جامعه است.

تعاون مکانیزمی برای پیشبرد فعالیتهای اقتصادی و اجتماعی جامعه است

مهدی مسکنی معاون امور تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی اظهار داشت: تعاون رویکرد و راهکاری برای پیشبرد انواع فعالیت‌های اجتماعی و اقتصادی است.

وی افزود: در تعاون، هم صاحبان آورده‌های پولی و سرمایه‌ای قابل احترام هستند و هم صاحبان نیروی کار، نوآوری و ارزش‌های معنوی واجد ارزشگذاری هستند.

معاون امور تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: در باشگاه های استقلال و پرسپولیس، پیشکسوتان و هواداران به عنوان دو رکن مطرح هستند که ارزش والای دو باشگاه از این دو رکن نشات گرفته است و سیستم تعاونی به عنوان یکی از کارآمدترین سیستم های مدیریتی برای دو باشگاه مطرح است که پیشکسوتان و هواداران را در امور مالکیتی و مدیریتی باشگاه دخیل می‌کند.

مسکنی تاکید کرد: نمایشگاه رسم تعاون طی یک هفته میزبان بسیاری از مسئولین، سیاست‌گذران، نخبگان و چهره‌های علمی، اجتماعی، سیاسی، اقتصادی و ورزشی و عموم علاقه‌مندان بوده است و الگوی تعاون برای پیشرد فعالیت‌های اجتماعی و اقتصادی معرفی شده است.

در این رویداد چهره‌های پیشکسوت دو باشگاه علی پروین، حمید استیلی، محمد پنجعلی، حسن روشن، بهتاش فریبا، حسین عبدی، علی فتح اله زاده حضور داشتند.

همچنین سید احمد رسولی نژاد نماینده مردم شهرستان‌های دماوند و فیروزکوه و محمد مهدی برادران معاون صنایع عمومی وزارت صنعت، معدن و تجارت نیز حضور داشتند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=372364

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر