1

لوکادیا نه، دیاباته باید مهاجم اول یحیی باشد/ پرسپولیس باید با بازیکن هلندی‌اش حرفه ای برخورد کند!

  • کد خبر : 372499
  • ۲۲ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۴

مهاجم سابق پرسپولیس نقطه نظرات جالبی در خصوص زوج خط حمله این تیم دارد.

لوکادیا نه، دیاباته باید مهاجم اول یحیی باشد/ پرسپولیس باید با بازیکن هلندی‌اش حرفه ای برخورد کند!

پایان رافت نقد کارشناسی روی عملکرد خط حمله پرسپولیس و عملکرد ستاره فعلی لیگ ایران در خط حمله پرسپولیس دارد. به همین بهانه و شرایط پرسپولیس گفت‌وگویی با پایان رافت داشتیم.

مدافعان ما ضعیفند یا لوکادیا خیلی قوی است که تاکنون خیلی خوب در فاز گلزنی کار کرده است؟

به نظرم مبنای صحبت‌مان را نباید روی این موضوع قرار دهیم بلکه باید توجه‌مان به چرخش‌ها و توانمندی فنی لوکادیا باشد. او بازیکن بزرگی است که انگیزه‌های لازم را دارد و باید ببینیم باشگاه پرسپولیس در قبال لوکادیا چه برخوردی خواهد داشت. پرسپولیس به مهاجمی با کلاس بین‌المللی نیاز داشت که با حضور لوکادیا این امر محقق شد.

بیشتر بخوانید:

اعتراف دستیار سابق مجیدی درمورد لوکادیا

منظورتان را شفاف‌تر بیان می‌کنید؟

بازیکنی مانند لوکادیا به‌دلیل حرفه‌ای بودن و سختکوشی‌اش اگر بموقع با او به شکل حرفه‌ای برخورد نشود دچار افت خواهد شد. به هر حال باشگاهی مانند پرسپولیس در ایران حرف اول را می‌زند و در آسیا نیز جزو باشگاه‌های شناخته شده و مطرح است به همین دلیل حتماً باید در قبال مطالبات بازیکنی مانند لوکادیا دقیق و حرفه‌ای برخورد داشته باشد. مهاجمی که با همه وجود برای پرسپولیس کار کرده و عملکرد درخشانی از خودش نشان داده چه بسا که اگر به چنین مهاجمی امکانات و شرایط ندهند به لحاظ روحی و روانی دچار مشکل شده و افت خواهد کرد.

با حضور دیاباته شرایط زوج او و لوکادیا چگونه خواهد شد؟

به هر حال در آن صورت شاید سرمربی پرسپولیس سیستم تیم را تغییر دهد تا از دو مهاجم به شکل همزمان استفاده کند، در این صورت لوکادیا به‌عنوان مهاجم دوم بهتر می‌تواند کار کند چون این مهاجم خیلی بهتر می‌تواند موقعیت بسازد و روی زمین و هوا پاس‌های خوبی را برای دیاباته فراهم سازد و به‌عنوان مهاجم نوک در چنین شرایطی از مهاجم اهل مالی می‌توان بهترین و بیشترین توقع را برای موفقیت داشت.

لوکادیا نه، دیاباته باید مهاجم اول یحیی باشد/ پرسپولیس باید با بازیکن هلندی‌اش حرفه ای برخورد کند!

در بازی مقابل مسجد سلیمان چرا در نیمه اول بازی خوبی را از سرخپوشان ندیدیم؟

در نیمه اول، مسجد سلیمان بهتر از پرسپولیس کار کرد و در حفظ توپ و بازی تأخیری و ترکیبی موفق‌تر از پرسپولیس کار کرد اما روی تیزهوشی لوکادیا که در عمق عالی کار می‌کرد و این نقطه ضعف بزرگ مسجد سلیمان نیز بود بعد از آنکه ضربه لوکادیا بلوکه شد در ادامه او موفق شد هم پنالتی بگیرد و هم گل بزند و با ده نفره ساختن تیم میزبان عملاً شرایط پرسپولیس را به گونه خوبی برای پیروزی فراهم سازد.

چرا سعید صادقی مانند بازی هوادار مقابل مسجد سلیمان کارایی لازم را نداشت؟

به نظرم سعید صادقی خیلی زیادی به لب خط می‌رفت مسأله‌ای که موجب می‌شد تا به نوعی خط را برای خودش ببندد در حالی که اگر به سمت داخل بیشتر گرایش پیدا می‌کرد شرایط برای او بهتر می‌شد.

تعطیلات فیفا دی به ضرر پرسپولیس در شرایطی که روی روند پیروزی قرار داشت تمام نخواهد شد؟
حتماً سرمربی تیم در این رابطه برنامه‌ریزی خوبی خواهد داشت و بعد از چند روز تعطیلی و ریکاوری خوب برای تیم بهترین برنامه‌ریزی را خواهد داشت و با انجام بازی‌های تدارکاتی تیم را در شرایط خوبی برای شروع مجدد بازی‌ها حفظ خواهد کرد.

عملکرد خط دفاعی پرسپولیس را چگونه ارزیابی می‌کنید؟

بعد از چند بازی که پرسپولیس بیشترین کلین شیت را داشت و دروازه‌بان و خط دفاع عملکرد خوبی داشتند به نظرم هنوز در خط دفاع تیم به ترکیب ایده‌آل و مد نظر مربیان نرسیده است اما حتماً با هماهنگی زیاد از بازیکنان خط دفاعی‌مان بیشترین تأثیرگذاری را شاهد خواهیم بود.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=372499

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر