2

کی‌روش حمله به انگلیس را از حالا شروع کرد

  • کد خبر : 372617
  • ۲۴ شهریور ۱۴۰۱ - ۲۲:۱۶

پیشکسوت فوتبال کشورمان گفت: صحبت‌هایی که کارلوس کی‌روش در رابطه با تیم ملی انگلیس انجام داد در واقع پاتک درستی بود به حمله آنها به مواضع فوتبال کشورمان.

کی‌روش حمله به انگلیس را از حالا شروع کرد

اکبر کارگرجم، بازیکن اسبق فوتبال کشورمان و باشگاه استقلال در گفتگو با خبرورزشی، درباره حضور کارلوس کی روش در رأس کادر فنی تیم ملی اظهار داشت: این خوب است که تیم ملی فوتبال کشورمان در رقابت‌های جام جهانی با شرایطی وارد شود که اطمینان و اعتمادبنفس بیشتری به لحاظ تاکتیکی و فنی روی نیمکت تیم‌مان وجود داشته باشد.

بیشتر بخوانید:

استقبال جالب از اولین حضور کی‌روش در تمرین تیم‌ ملی +تصاویر

وی افزود: قطعاً مردم ایران زحمات کادر فنی قبلی را فراموش نمی‌کنند. آقای اسکوچیچ و دستیارانش در حد توان شان کمک کردند تا تیم ملی مجوز ورود به جام جهانی را به دست بیاورد. اتفاقات خوبی که بعد از روزهای تلخ حضور ویلموتس در فوتبالمان رخ دادند همه و همه در یاد ما فوتبالی‌ها می‌ماند. اما آوردگاه جام جهانی شرایط خاص خودش را دارد.

فوتبالیست قدیمی کشورمان افزود: با توجه به تجربه چند دوره حضور آقای کی روش در جام جهانی و آشنایی او با اکثر بازیکنان تیم ملی که ناشی از ۸ سال حضور مستمر در فوتبال ایران بوده، باعث شده تا این مربی نزد مردم اعتبار بیشتری داشته باشد.

کارگر جمع خاطرنشان کرد: همین که با یک مربی کاردان به خصوص در سطح بین المللی و البته کسی که با شرایط جام جهانی آشناست به قطر برویم، کمک می‌کند فوتبالیست‌های ما در مسابقات جام جهانی با اعتبار و اعتماد بیشتری به میدان بروند. ضمن اینکه کارلوس کی روش شناخت خوبی از فوتبال انگلیس دارد. چون سالیان سال در باشگاه منچستر فعالیت می‌کرده است.

پیشکسوت فوتبال کشورمان در این باره که کی‌روش اعلام کرده خدارا شکر که با انگلیس بازی می‌کنیم گفت: کارلوس کی روش بازی‌های روحی روانی را به خوبی بلد است. او این کاره است و همانطور که در گذشته مثلا در بازی با کره جنوبی شاهد بودیم چطور جنگ روانی را علیه تیم میزبان به راه انداخت اینجا هم وقتی دید انگلیسی‌ها به مواضع و اعتبار فوتبال ایران حمله کردند فوری حمله را شروع کرد و به آنها پاتک زد بلافاصله جوابشان را داد تا آنها هم حساب کار دستشان بیاید. از طرفی این اقدام کی‌روش روحیه تیمی خودش را هم بالا برد.

وی تأکید کرد: وقتی بازیکنان تیم ملی فوتبال ببینند سرمربی شان با این اعتماد به نفس نسبت به حریف بزرگی به نام انگلیس حرف میزند آنها هم با فراغ بال روزها را می‌شمارند تا به روز دیدار با این تیم برسند. به نظرم آنها نباید برای کی روش رجز می‌خواندند. قطعاً با چنین روحیه ای و البته توان فنی تیم ملی کشورمان خیلی بهتر می‌توانیم مقابل حریفانی به میدان برویم. ضمن اینکه ولز هم با سبک فوتبال انگلیسی بازی می‌کند.

وی در پایان درباره شرایط این روزهای استقلال نیز گفت: استقلال با شرایط خوبی به تعطیلات رسید. البته کاش یکی دو هفته زودتر به این آمادگی دست پیدا میکرد. اما باز هم خوب زمانی آماده شد. چون قطعا این تیم با روحیه بالایی که دارد در تعطیلات هم خوب تمرین می‌کند تا حضور موفقی در ادامه رقابت‌ها داشته باشد. من به آینده این استقلال با این بازی مقابل نساجی امیدوارتر شدم.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=372617

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر