1

تصمیم مهم کارلوس کی‌روش؛ ستاره استقلال جام جهانی را از دست داد!

  • کد خبر : 372669
  • ۲۶ شهریور ۱۴۰۱ - ۲۳:۴۸

سرمربی پرتغالی بعد از چند روز لیست نهایی خود برای اردوی اتریش را اعلام کرد و در این میان نام مهدی قایدی از میان بازیکنان ملی پوش خط خورد.

کارلوس کی‌روش هفته گذشته لیستی ۲۴ نفره از بازیکنان داخلی را برای حضور در اردوی تیم ملی ایران اعلام کرد که در این میان نام مهدی قایدی ستاره خط حمله استقلال هم دیده می شد. این در حالی است که گفته می شد این لیست تقریبا همان لیست مد نظر اسکوچیچ است و سرمربی پرتغالی با برگزاری چند تمرین  می خواهد نفرات مد نظرش برای حضور در اردوی اتریش و جام جهانی را انتخاب کند.

بیشتر بخوانید:

ملاقات کی‌روش با بزرگ‌ترین منتقدش در قطر

با این حال سرمربی پرتغالی بعد از چند روز لیست نهایی خود برای اردوی اتریش را اعلام کرد و در این میان نام مهدی قایدی از میان بازیکنان ملی پوش خط خورد. ستاره استقلال که با امید حضور در جام جهانی به این تیم بازگشته بود در دو بازی تدارکاتی تیم ملی برابر سنگال و اروگوئه حضور نخواهد داشت و به این ترتیب احتمالا کی‌روش او را به جام جهانی هم نخواهد برد.

سرمربی پرتغالی در سالهای حضورش در تیم ملی نشان داده به بازیکنانی که قوای جسمانی بالایی دارند بیشتر اعتقاد دارد و با حضور بازیکنانی مانند آزمون، طارمی، انصاری فرد و حتی قلی زاده شانس حضور مهدی قایدی در جام جهانی به کمترین حد ممکن رسیده است.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=372669

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. اونی نمیتوان ایران گل بزنه میخواهد کمتر گل بخوره دفاع دفاع دفاع باخت خفیف تمام چیزی که کی روش بلده متاسفم برای فوتبال ایران وباید کثیف حاکم برآن.

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر