2

بانک توسعه تعاون طی تفاهم‌نامه‌ای خدمات به جامعه پزشکی را گسترش می‌دهد

  • کد خبر : 373005
  • ۱۲ مهر ۱۴۰۱ - ۲۲:۱۸

سرپرست بانک توسعه تعاون اعلام داشت با انعقاد تفاهم‌نامه خدمات تخصصی به جامعه پزشکی گسترش می‌یابد

بانک توسعه تعاون طی تفاهم‌نامه‌ای خدمات به جامعه پزشکی را گسترش می‌دهد

محمد شیخ حسینی سرپرست بانک توسعه تعاون در جلسه با مدیران سازمان نظام پزشکی کشور اظهار داشت: پزشکان از بزرگترین سرمایه‌های اجتماعی کشور محسوب می‌شوند که نقشی بدون جایگزین را در سطح اجتماع بر عهده دارند.
وی افزود: نقش پزشکان در ارتقای شاخص توسعه انسانی HDI بسیار مهم است و کلیه اقدامات جهت ارتقای سطح بهداشت و سلامت از طریق این عزیزان صورت می‌پذیرد و مسیری که جامعه پزشکی در راستای توسعه اقتصادی و اجتماعی و محرومیت‌زدایی طی می‌کند قرابت زیادی با مسئولیت‌ها و رسالت بانک توسعه تعاون دارد.
شیخ حسینی گفت: پزشکان از اصنافی هستند که عموماً بانک‌ها تمایل زیادی برای تداوم خدمات به آنها دارند و بانک توسعه تعاون نیز طی سال‌های اخیر محصولاتی از جمله همراه درمان در راستای تسهیل به پوشش هزینه‌های درمانی بیماران طراحی و به اجرا درآورد.
سرپرست بانک توسعه تعاون تاکید کرد: سازمان نظام پزشکی کشور طی سال‌های فعالیت همواره در پی ساماندهی مسائل پزشکان و افزایش انگیزه آنان جهت ارائه بهترین خدمات پزشکی به آحاد جامعه بوده است و بانک توسعه تعاون این آمادگی را دارد که عاملیت اعطای خدمات اعتباری، بانکی و مالی از جمله تهیه تجهیزات، مطب و نیز تسهیل در پرداخت هزینه‌های درمانی را عهده‌دار شود.
شیخ حسینی تصریح نمود: نمایندگانی از بانک توسعه تعاون و سازمان نظام پزشکی کشور طی جلساتی شرایطی را برای انعقاد تفاهم‌نامه مهیا می‌سازند و تلاش می‌شود این تفاهم‌نامه مهم‌ترین محورهای همکاری و تسهیل فعالیت پزشکان را به نحو مناسبی احصا نموده و مطابق مکانیزم‌ها و فرآیندهایی، خدمات بانک در میان پزشکان گسترش یابد.
در این جلسه دکتر محمد رییس‌زاده رییس سازمان نظام پزشکی کشور، دکتر رضا مسائلی مدیرعامل صندوق تعاون و رفاه سازمان نظام پزشکی کشور، دکتر اکبر رنجبرزاده معاون اجتماعی و امور مجلس سازمان نظام پزشکی، یونس کلانتری رییس اداره کل مشتریان و توسعه بازار و حمید بختیاری معاون طراحی و توسعه محصول اداره کل هوش کسب‌وکار و توسعه محصول نیز حضور داشتند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=373005

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر