1

آجورلو و استقلال پا پس نمی کشند | آبی ها به سیم آخر زدند

  • کد خبر : 373147
  • ۲۰ مهر ۱۴۰۱ - ۲۱:۰۰

باشگاه استقلال اعتراض خود را نسبت به آرا صادره از سوی کمیته انضباطی در مورد ساپینتو را به زودی تقدیم کمیته استیناف خواهد کرد.

به گزارش خبرگزاری افق، کمیته انضباطی پیرامون اتفاقات رخ داده در دیدار گل گهر در برابر استقلال سرمربی این تیم را دو جلسه محروم و ۴۰۰ میلیون تومان جریمه نقدی کرد که میزبان جریمه نقدی برای ریکاردو ساپینتو عجیب بوده است و به نظر می رسد سنگین تریم جریمه نقدی است که کمیته انضباطی برای یک مربی در نظر گرفته است.

گفته می شود پرسش اصلی باشگاه استقلال این است آیا در نظر گرفتن چنین جریمه نقدی از سوی کمیته انضباطی برای ریکاردو ساپینتو مجاز است و آیا آیین نامه چنین اجازه ای را به کمیته انضباطی می دهد؟ کمیته انضباطی پیش از این هم سرمربی تیم استقلال را ۱۵۰ میلیون تومان جریمه کرده بود و به واقع تا به این جای کار میزان جریمه نقدی ای که برای سرمربی پرتغالی در نظر گرفته شده، از مرز نیم میلیارد تمام عبور کرده است.

سرمربی تیم استقلال بازی با فولاد را به دلیل دریافت کارت قرمز در دیدار با گل گهر از دست داد و به نظر می رسد با وجود اعتراض باشگاه استقلال در دیدار با ذوب آهن هم در کنار شاگردانش نخواهد بود. کمیته استیناف هنوز زمان رسیدگی به این پرونده را اعلام نکرده و بر اساس قانون آرا صادره از سوی کمیته انضباطی با وجود تجدید نظر خواهی بعد از صدور اجرا می شود.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=373147

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر