3

هشدار سرلشکر سلامی به عربستان: رسانه‌هایتان را کنترل کنید وگرنه دود آن به چشم‌تان خواهد رفت

  • کد خبر : 373210
  • ۲۵ مهر ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۷

فرمانده کل سپاه تصریح کرد: به رژیم آل‌سعود هشدار می‌دهم که مراقب رفتارتان باشید و این رسانه‌ها را کنترل کنید وگرنه دود آن به چشم خودتان خواهد رفت.

سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران در جمع نیروهای شرکت‌کننده در این رزمایش اظهار داشت: این رزمایش برای آن است که نشان دهیم برای امنیت مردم به آب و آتش می‌زنیم. ما به همسایگان‌مان پیام می‌دهیم که مشی ما با همه دوستی و برادری است اما این سیاست مادامی ادامه دارد که دشمنان نخواهند علیه ما توطئه کنند.

وی افزود: هر کشوری و قدرتی که با ما در تعامل صحیح قرار دارد، ما با او برادریم و از همسایگان‌ما می‌خواهیم مشکلات‌شان را از طریق تعامل و روش‌های غیرنظامی حل کنند. ما در این منطقه صاحب منفعتیم و اگر در گوشه‌ای از منطقه اتفاقی بیفتد، منافع ما نیز به خطر می‌افتد آن‌وقت ما بی‌طرف نیستیم و از منافع خودمان دفاع می‌کنیم.

فرمانده کل سپاه ادامه داد: ما از امنیت‌مان دفاع می‌کنیم و این برای ما یک اصل است و خط قرمز ما آن است که هیچ چیز در جغرافیای منطقه تغییر نکند.

سرلشکر سلامی اظهار داشت: در بعضی از کشورهای جنوبی ما و هم‌چنین در برخی کشورهای در غرب و شمال کشور ما صهیونیست‌ها نفوذ کرده‌اند و ممکن است همسایگان ما بگویند این حضور اسرائیلی‌ها خطری برای امنیت ما ندارد اما سرشت اسرائیل ایجاد ناامنی است؛ به کشورهای همسایه توصیه می‌کنیم اسرائیل را به سرزمین‌های اسلامی راه ندهند، زیرا آن‌ها به‌دنبال توسعه ناامنی هستند.

وی ادامه داد: توصیه‌ای هم به عربستان دارم که با حمایت از برخی رسانه‌ها به‌دنبال فریب جوانان ما هستند، به رژیم آل‌سعود هشدار می‌دهم که مراقب رفتارتان باشید و این رسانه‌ها را کنترل کنید وگرنه دود آن به چشم خودتان خواهد رفت؛ ما اتمام حجت می‌کنیم زیرا شما از طریق این رسانه‌ها در امور داخلی ما دخالت می‌کنید، ما به شما گفتیم، مراقب باشید.

خبر در حال تکمیل است…

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=373210

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر