2

پاکپور: از فردا شاهد اوج عملیاتی رزمایش «ایران مقتدر» خواهیم بود

  • کد خبر : 373278
  • ۲۶ مهر ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۸

فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اعلام “در دو روز آینده شاهد اوج عملیاتی رزمایش «ایران مقتدر» خواهیم بود”، گفت: فردا یگان‌های زرهی، نیروی مخصوص، بالگردها و پهپادهای رزمی وارد عمل خواهند شد.

سردار محمد پاکپور فرمانده نیروی زمینی سپاه درباره مراحل دومین روز از این رزمایش اظهار کرد: ما امروز برنامه ستون‌کشی و استقرار نیروهای خودمان را در منطقه رزمایش داریم که این بخش از ساعت ۶ صبح آغاز شده و هم‌اکنون نیز در حال انجام است.

وی افزود: عملیات‌های پیش‌بینی‌شده برای روز سوم نیز طبق برنامه از صبح فردا چهارشنبه انجام می‌شود.

فرمانده نیروی زمینی سپاه در پاسخ به سؤالی مبنی بر اینکه رزمایش اقتدار نیروی زمینی سپاه در چه‌روزی به اوج خود خواهد رسید، بیان کرد: هر روز این رزمایش اوج آن است؛ دیروز که تجمع نیروها و تجهیزات را شاهد بودیم یک اوج بود و امروز هم که شاهد اعزام تجهیزات و ستون‌کشی به منطقه رزمایش هستیم.

وی ادامه داد: ستون‌کشی یکی از مراحل بسیار سخت رزمایش است، ‌چراکه تجهیزات بایستی با یک نظم خاصی از محورها و جاده‌ها عبور کنند که ملاحظات خاص خود را دارد و تا عصر امروز نیز به‌لطف خدا به‌سلامتی انجام خواهد شد.

سردار پاکپور با اعلام اینکه “در دو روز آینده شاهد اوج عملیاتی رزمایش اقتدار نیروی زمینی سپاه خواهیم بود”، گفت: فردا یگان‌های زرهی، نیروی مخصوص، بالگردها و پهپادهای رزمی وارد عمل خواهند شد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=373278

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر