2

توانمندسازی تعاونی‌های صادرات‌گرا از برنامه‌های بانک توسعه تعاون است

  • کد خبر : 373363
  • ۳۰ مهر ۱۴۰۱ - ۲۲:۴۷

سرپرست بانک توسعه تعاون توانمندسازی تعاونی‌های صادرات‌گرا را از برنامه‌های بانک اعلام نمود.

توانمندسازی تعاونی‌های صادرات‌گرا از برنامه‌های بانک توسعه تعاون است

محمد شیخ حسینی سرپرست بانک توسعه تعاون ضمن تبریک روز ملی صادرات اظهار داشت: توانمندی واحدهای صنعتی و اقتصادی کشور در عرضه کالاها و خدمات به کشورهای دیگر از شاخص‌های پیشرفت و بالندگی اقتصاد محسوب می‌شود.
وی افزود: افزایش کمی و کیفی صادرات نیازمند عزم و اراده تمامی دستگاه‌های مسئول اقتصادی است و صرفا منحصر به واحدهای تخصصی مسئول حوزه صادرات نیست.
شیخ حسینی گفت: با توجه به حضور شرکت‌های تعاونی و اتحادیه‌هایی که محصولات و خدمات خود را به کشورهای خارجی صادر می‌کنند، این آمادگی در شعب بانک توسعه تعاون وجود دارد که خدمات بانکی و تخصصی را به این واحدها ارائه دهند و گسترش خدمات ارزی بانک نیز به همین منظور در حال انجام است.
سرپرست بانک توسعه تعاون تصریح نمود: در سال جاری بیش از ۱۵ هزار میلیارد ریال تسهیلات بانک در بخش بازرگانی پرداخت شده است که سهم مهمی از این تسهیلات به شرکت‌های فعال در حوزه صادرات بوده است.
وی ادامه داد: قراردادهای همکاری میان بانک توسعه تعاون و صندوق ضمانت صادرات ایران به تازگی منعقد گردیده است و مشتریان و متقاضیان و جامعه هدف بانک می‌توانند از خدمات مشترک میان بانک و صندوق بهره ببرند.
شیخ حسینی تاکید کرد: ایجاد اشتغال، ارزآوری، زمینه‌سازی برای دستیابی به بازارهای جدید و افزایش تولید ملی از مهمترین ثمره‌های صادرات تلقی می‌شود و تولید کالای صادراتی نشان دهنده ارتقای کیفیت محصولات تولیدی است.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=373363

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر