3

موفقیت‌های پی‌درپی ایران‌خودرو در ارتقای استاندارد محصولات/ پژو ۲۰۷ استاندارد ایمنی عابر پیاده گرفت

  • کد خبر : 373371
  • ۰۱ آبان ۱۴۰۱ - ۲۲:۴۸

گروه صنعتی ایران‌خودرو براساس نقشه راه توسعه و ارتقای محصولات، موفق به دریافت استاندارد ایمنی عابر پیاده برای محصول پژو ۲۰۷ شد.

پژو ۲۰۷ استاندارد ایمنی عابر پیاده گرفت

به گزارش  به نقل از ایکوپرس، معاون تحقیقات، طراحی و تکوین محصول ایران‌خودرو با اعلام این خبر گفت: عزم ایران‌خودرو برای تحول در حوزه‌های استاندارد و توسعه آن در محصولات از هر زمانی جدی‌تر بوده و نتایج عینی و توسعه استانداردها، گواهی بر عملیاتی شدن آن است.
محسن رضایی‌منش افزود: با دریافت استاندارد ایمنی عابر پیاده برای محصول تارا و ایجاد زیرساخت مهندسی و نیازمندی‌های این استاندارد در مرکز تحقیقات ایران‌خودرو، برای نخستین بار تحولی بنیادین در این حوزه محقق شده و هم‌اکنون محصول پژو ۲۰۷ نیز آزمون ایمنی عابر پیاده را با موفقیت پشت سر گذاشته است.
وی با بیان این‌که ارتقای سطح ایمنی و کیفی و بهبود عملکرد این محصول در جذب انرژی‌های برخورد با عابر پیاده سبب شد تا آزمون ایمنی عابر پیاده را با موفقیت پشت سر گذارد، گفت: ۲۰۷ پس از خودروهای تارا، رانا و دنا، چهارمین محصول ایران خودرو است که در سطح استاندارد به‌روز و سخت‌گیرانه ایمنی عابر پیاده ECE R127 ارتقا یافته است.
معاون تحقیقات، توسعه و تکوین محصول ایران‌خودرو در تشریح این آزمون گفت: آزمون موصوف که شبیه‌سازی برخورد پا و سر عابر پیاده با قسمت‌های مختلف سپر و در موتور است، در یک مرکز تست معتبر اروپایی و با حضور بازرسان و نمایندگان قانونی مرکز صدور ایمارک انجام شده و محصول P۲۰۷ موفق شد تمامی الزامات استاندارد ECE R127 را تامین کرده و مورد تایید نمایندگان رسمی و قانونی مرکز صدور ایمارک قرار گیرد.
وی تصریح کرد: مراحل فنی و قانونی صدور تاییدیه بین‌المللی E mark در حال انجام است.
رضایی منش با اعلام این‌که با هماهنگی و استفاده از حوزه‌های دانش‌بنیان، بررسی‌های مهندسی در دستور کار ارتقای استانداردها است، گفت: پیش از انجام این آزمون، محاسبات مهندسی و شبیه‌سازی‌های کامپیوتری تصادف با عابر پیاده انجام شده و بررسی‌های لازم و بهبود عملکرد ناحیه برخورد، برای کاهش ضربات وارده به عابر پیاده، انجام شده است.
وی با بیان این‌که با رهنمودهای ابلاغی و حمایت‌های سازمان ملی استاندارد، ایران‌خودرو در سال ۱۴۰۱ تحول اساسی در حوزه کیفیت و ارتقای استانداردها داشته، تاکید کرد: با انجام این مهم و ارتقای سطح استانداردی P۲۰۷، گام مهم و موثر دیگری را در راستای ارتقای سطح کیفی و ایمنی محصولات برداشته‌ شد.
رضایی‌منش در پایان گفت: تارا، دنا، رانا و ۲۰۷ چهار محصول مجهز به استاندارد ایمنی عابر پیاده هستند که سه محصول در سال ۱۴۰۱ ارتقا یافته که رکوردی بی‌سابقه به شمار می‌رود.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=373371

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر