3

دستور اکید رئیس قوه قضائیه برای شناسایی عاملان و آمران حمله تروریستی حرم شاهچراغ(ع)

  • کد خبر : 373387
  • ۰۵ آبان ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۳

رئیس قوه قضائیه با صدور پیامی حادثه‌ تلخ و تأسف‌بار شهادت جمعی از زائران حرم مطهر حضرت احمد بن موسی(ع) شیراز به دست تروریست‌های مزدور را تسلیت گفت و بر شناسایی عاملان و آمران این حادثه تلخ تأکید کرد.

به نقل از مرکز رسانه قوه قضائیه، به محض اطلاع حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی‌اژه‌ای؛ رئیس قوه قضائیه از حمله تروریستی به حرم مطهر حضرت احمد بن موسی علیه‌السلام و شهادت و زخمی شدن تعدادی از زائران ، طی تماس با رئیس کل دادگستری استان فارس ضمن عرض تسلیت دستور اکید داد با بهره‌گیری از کلیه امکانات امنیتی انتظامی نسبت به شناسایی عاملان و آمران این حادثه تلخ و تاسف بار اقدام کرده و در اسرع وقت پرونده قضایی تشکیل و عاملان و امران به اشد مجازات محکوم شوند.

رئیس دستگاه قضا همچنین طی پیام تسلیتی حادثه‌ تلخ و تأسف‌بار شهادت جمعی از زائران حرم مطهر حضرت احمد بن موسی(علیه‌السلام) شیراز به دست تروریست‌های مزدور را تسلیت گفت.

در بخشی از این پیام آمده است کینه و عداوت دشمنان خبیث ملت انقلابی و بصیر ایران اسلامی چنان است که در مسیر تحقق توطئه‌های خود برای مقابله با امنیت کشور، این‌بار زائران حرم احمد بن موسی(علیه‌السلام) را هدف تیرهای دشمنی خود قرار دادند.

در پیام تسلیت رئیس قوه قضائیه اضافه شده است: دستگاه‌های مسئول اطلاعاتی، امنیتی و انتظامی با سرعت و دقت، تمامی عاملان و مسبّبان این جنایت را تعقیب کنند و آنان را به سرپنجه‌ قضایی کشور بسپارند.

در پیام تسلیت حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی‌اژه‌ای آمده است: اینجانب ضمن آرزوی بهبودی و عافیت برای مجروحان این حادثه تروریستی، تسلّا و همدردی خود را به خانواده‌های شهدای عزیز عرض می‌کنم و صبر و سکینه‌ الهی را برای آنان و علوّ درجات را برای شهیدان مسألت می‌نمایم.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=373387

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر