2

کسب رتبه برتر منطقه آزاد قشم بین مناطق آزاد کشور در بازپس گیری اموال بیت‌المال

  • کد خبر : 373398
  • ۰۷ آبان ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۱

احقاق حقوق مردم همواره یکی از مهمترین وعده‌های دولت سیزدهم بوده است و منطقه آزاد قشم نیز در راستای تحقق این وعده، موفق به کسب رتبه برتر در میزان استرداد اموال بیت‌المال، در بین مناطق آزاد کشور شد.

به گزارش فرینا، در یک سال گذشته با دستور اکید افشار فتح‌الهی، مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم در خصوص احقاق حقوق مردم و پیشگیری از تضییع بیت‌المال، مبارزه با فساد و بازپس‌گیری اموال بیت‌المال به صورت ویژه در دستور کار مدیریت حقوقی و امور قراردادهای سازمان قرار گرفت.
در این مدت موفقیت در ۱۶ کلاسه پرونده در مراجع قضایی موجب بازگشت بیش از ۵۶۰ هکتار از اراضی دولتی و ملی جزیره به بیت‌المال شد.
برهمین اساس محسن پوراحمدی، مدیر امور حقوقی و تقنین دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد تجاری ـ صنعتی و ویژه اقتصادی ضمن تقدیر از اهتمام مدیرعامل و مدیر حقوقی سازمان برای مبارزه با فساد اعلام کرد منطقه آزاد قشم در بین مناطق آزاد کشور، موفق به کسب رتبه اول در میزان استرداد اموال بیت‌المال شده است.
براساس نگاه ویژه افشار فتح‌الهی، مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم، در دولت مردمی زمین فروشی مبنای درآمد منطقه آزاد قشم نخواهد بود و با هرگونه تضییع حقوق مردم به شدت برخورد خواهد شد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=373398

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر