2

عابر پیاده ای که به او شوک الکتریکی وارد کردند+تصاویر

  • کد خبر : 37344
  • ۲۸ تیر ۱۳۹۱ - ۹:۵۵

مأموران پلیس ایالت فلوریدا قبل از آنکه “زیکومو پیوریفوی” را دستبند بزنند و او را به زندان ببرند، سه مرتبه به او شوک الکتریکی وارد کردند

پلیس ایالت “فلوریدا” یک شهروند سیاهپوست آمریکایی را که تنها به دلیل بی‌توجهی در رد شدن از خیابان متوقف کرده بود، دستبند زده و سه مرتبه با سلاح ویژه‌ای به او شوک الکتریکی وارد کردند.

خبرگزاری فارس: پلیس آمریکا علیه یک عابر پیاده شوک الکتریکی استفاده کرد+ عکس و فیلم

به گزارش فارس به نقل از روزنامه انگلیسی “دیلی میل”، مأموران پلیس “کسلبری” ایالت “فلوریدا” آمریکا یک مرد سیاهپوست آمریکایی را که تنها به دلیل بی‌توجهی رد شدن از خیابان متوقف کرده بودند، بی‌دلیل دستبند زدند و توسط سلاح‌های خاصی به او شوک الکتریکی وارد کردند.

مأموران پلیس ایالت فلوریدا قبل از آنکه “زیکومو پیوریفوی” را دستبند بزنند و او را به زندان ببرند، سه مرتبه به او شوک الکتریکی وارد کردند و این در حالی است که این اقدام آنها پس از آن صورت گرفت که پیوریفوی در وسط خیابان در حال راه رفتن بود، پلیس او را متوقف کرد و پس از آنکه این شهروند آمریکایی از آنجاییکه نمی‌دانست به چه جرمی متوقف شده حاضر نشد اسم و هویت خود را به مأموران پلیس اعلام کند، سه مرتبه مورد حمله شوک الکتریکی پلیس قرار گرفت.

 

این گزارش می‌افزاید که این مأموران پلیس پس از آنکه پیوریفوی را بازداشتگاه بردند، تنها به دلیل استفاده از خشونت علیه وی، به عذرخواهی ساده‌ای بسنده کردند.

فیلم ویدئویی این اقدام خشونت‌بار پلیس فلوریدا به سرعت منتشر شد و مأموران پلیس این ایالت اعلام کردند که از این نوار ویدئویی برای اهداف آموزشی استفاده خواهند کرد.

 

روزنامه دیلی‌میل در شرح این رخداد نوشت، زیکومو پیوریفور به همراه دوست خود “نوئل پرایس” در حال عبور از خیابانی در کسلبری بود که ناگهان پلیس آنها را متوقف کرد. پرایس نیز به بازداشتگاه منتقل شد و اما سپس بدون هرگونه اتهامی آزاد شد اما از همان ابتدای حادثه شروع به فیلمبرداری از طریق تلفن همراه خود کرد.

 

افسران پلیس تلاش کردند تا کارت شناسایی پیوریفوی را مشاهده کنند اما وی که نمی دانست به چه اتهامی متوقف شده حاضر نشد اطلاعات خود را در اختیار پلیس قرار دهد و پیوریفوی به مأموران پلیس که سعی داشتند به وی دستنبد بزنند گفت که درخواست آنها برای مشاهده کارت شناسایی وی یک دستور قانونی نیست اما به طور مداوم تکرار می‌کرد: من در مقابل اینکه شما مرا دستگیر کنید، مقاومت نمی‌کنم. فیلم شما در حال ضبط شدن است.

 

درست مدتی پس از آن افسر پلیس یک اسلحه شوک الکتریکی بر روی سینه پیوریفوی قرار داد و فریاد او بر هوا رفت و گفت: این یک  حمله است. این یک حمله است.

پلیس فلوریدا دو مرتبه دیگر قبل از آنکه پیوریفوی را دستبند بزند، از شوک الکتریکی علیه این شهروند آمریکایی استفاده کرد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=37344

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر