3

یوز ایرانی با سخت‌گیری فیفا در جام جهانی قطر کمرنگ شد

  • کد خبر : 373519
  • ۱۲ آبان ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۲

معاون امور فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان در مورد حذف تصویر یوز ایرانی به عنوان نماد حفاظت از محیط زیست از لباس ملی پوشان گفت: تصویر یوز ایرانی از لباس ملی پوشان به دلیل سخت گیری‌های فیفا فقط کمرنگ شد، اما حذف نشده است.

یوز ایرانی با سخت‌گیری فیفا در جام جهانی قطر کمرنگ شد

سینا کلهر روز چهارشنبه در مورد حذف تصویر یوز ایرانی نماد حفاظت از محیط زیست از لباس ملی پوشان در جام جهانی قطر گفت: تصویر یوز ایرانی از لباس ملی پوشان به دلیل سخت‌گیری‌های فیفا فقط کمرنگ شده اما حذف نشده است.

وی افزود: قوانین و مقررات فدراسیون بین‌المللی فوتبال اجازه نمی‌دهد هیچ طرح و آرمی غیر از آن چیزی که مصوب می‌کند، روی لباس ملی پوشان به شکل برجسته ای وجود داشته باشد در نتیجه ناگزیر شدیم این طرح را کمرنگ تر کنیم تا به لحاظ قانون و مقررات دچار مشکل نشویم.

کلهر در پایان خاطر نشان کرد: علت تعویق رونمایی لباس تیم ملی به دلیل تاخیر در بستن قرار داد با اسپانسر بود، قرار دادی که با شرکت مجیک بسته شده و به زودی از لباس تیم ملی رونمایی خواهد شد، تغییر، تحولات و جابجایی روسای فدراسیون این قراردادها را به تاخیر انداخت، هفته آینده همه مسائل نهایی خواهد شد و مشکلی وجود ندارد.

جام جهانی فوتبال ۲۰۲۲ از ۲۱ نوامبر تا ۱۸ دسامبر ۲۰۲۲ (۳۰ آبان تا ۲۷ آذر ۱۴۰۱) در کشور قطر برگزار خواهد شد. این اولین باری خواهد بود که کشوری عربی از خاورمیانه میزبانی این مسابقات را برعهده خواهد داشت.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=373519

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر