3

با خط خوردن یک استقلالی/ خبر خوش برای دروازه‌بان‌های تیم ملی

  • کد خبر : 373548
  • ۱۳ آبان ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۶

به رغم اینکه گفته می‌شد تیم ملی فوتبال کشورمان با ۳ سنگربان به جام جهانی می رود این احتمال وجود دارد که تیم کی‌روش با ۴ گلر راهی کشور قطر شود.

با خط خوردن یک استقلالی/ خبر خوش برای دروازه‌بان‌های تیم ملی

در حالی که کمتر از۱۶ روز دیگر تا آغاز جام جهانی باقی مانده است هنوز لیست رسمی تیم ملی فوتبال ایران از سوی کارلوس کی‌روش سرمربی پرتغالی اعلام نشده است. با اینکه قرار بود لیست تیم ملی با ۳ دروازه‌بان برای جام جهانی بسته شود، به احتمال بسیار زیاد یک سنگربان دیگر به لیست ۳ نفره گلرها اضافه شود تا تیم کی‌روش با ۴ دروازه‌بان عازم جام جهانی قطر شود.

از قرار معلوم با توجه به خط خوردن صالح حردانی مدافع استقلالی از لیست تیم ملی، جا برای ورود یک سنگربان دیگر باز شد تا لیست تیم ملی با ۲۶ نفر کامل شود.

به همین منظور از بین پیام نیازمند و محمد رضا اخباری یکی شانس حضور در جام جهانی قطر را پیدا خواهد کرد. با توجه به اینکه پیام نیازمند سابقه ملی پوش شدن را بیشتر از اخباری دارد و ضمن اینکه اخباری در بازی تراکتور برابر سپاهان مرتکب اشتباه بزرگی شده بود، شانس سنگربان سپاهان بیشتر است.

نا گفته نماند با حضور ۴ دروازه‌بان در لیست کی‌روش، حسینی کاپیتان استقلال به عنوان یکی از ۳ گلر اصلی تیم ملی کنار علیرضا بیرانوند و امیرعابدزاده  تضمین شده است و کاپیتان آبی پوشان اولین دوره جام جهانی را تجربه خواهد کرد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=373548

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر