1

چهره‌ای که از طارمی ندیده بودیم/ خشم مهاجم ایرانی بعد از نرسیدن به خواسته‌اش! +تصویر

  • کد خبر : 373787
  • ۲۲ آبان ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۷

در آخرین بازی پورتو، چهره‌ای از مهدی طارمی دیدیم که تاکنون ندیده بودیم.

عکس| چهره‌ای که از طارمی ندیده بودیم/ خشم مهاجم ایرانی بعد از نرسیدن به خواسته‌اش!

در یکی از دیدارهای هفته سیزدهم لیگ برتر پرتغال، تیم فوتبال پورتو با بهره‌مندی از مهدی طارمی در ترکیب اصلی خود، از ساعت ۲۴ در ورزشگاه دو بسا سسولو به مصاف تیم رده نُهمی بوآویشتا رفت و موفق شد این تیم را با نتیجه چهار بر یک شکست دهد. شاگردان کونسیسائو با این پیروزی ۲۹ امتیازی شده و فاصله خود با بنفیکای صدرنشین را به ۵ کاهش دادند.

ملی پوش ایرانی پورتو بعد از گلزنی در دو دیدار تیمش مقابل اتلتیکو مادرید و پاسوس د فریرا، در مسابقه اخیر جام حذفی مقابل مافیرا حضور نداشت اما امشب شاهد بازگشت او به ترکیب اصلی بودیم. طارمی به دنبال درخشش در این دیدار بود تا با روحیه بالا به اردوی تیم ملی در قطر اضافه شود. مهاجم ایرانی پورتو امشب موفق به گلزنی نشد اما یکی از گل‌های تیمش را ساخت.

عکس| چهره ای که از طارمی ندیده بودیم/ خشم مهاجم ایرانی بعد از نرسیدن به خواسته اش!

پورتو این دیدار خارج از خانه را در نیمه اول با نتیجه یک بر صفر به سود خود خاتمه داد. ماراکانو در دقیقه ۴۱ تک گل این نیمه را وارد دروازه بوآویشتا کرد. در شروع نیمه دوم، یاران طارمی حملات خود را ادامه دادند و در دقیقه ۶۴ و تنها ۳ دقیقه بعد از اخراج بازیکن حریف به گل دوم رسیدند. مهدی طارمی سازنده این گل بود؛ او داخل محوطه جریمه با ضربه سر توپ را برای استفان اوستاکیو کاشت تا این بازیکن با ضربه ‌ای دقیق به گوشه راست دروازه، اختلاف را دو برابر کند.

بعد از این گل، مهدی طارمی تلاش زیادی کرد تا یک گل هم به نام خود ثبت کند ولی در این کار ناکام و البته بدشانس بود. او یک موقعیت خوب گلزنی را در این لحظات از دست داد و در یک صحنه دیگر نیز می رفت با دروازه بان تک به تک شود که در آخرین لحظه، توپ از مقابل پایش ربوده شد. او در دقیقه ۷۹ در حالی که هنوز به آن چه که می خواست نرسیده بود تعویض شد تا با عصبانیت زمین بازی را ترک کند. طارمی که بیشتر به خاطر عملکرد خودش عصبانی بود، با خشم روی نیمکت نشسته و دقایق پایانی را با چهره‌ای پیگیری کرد که کمتر از او دیده بودیم.

عکس| چهره ای که از طارمی ندیده بودیم/ خشم مهاجم ایرانی بعد از نرسیدن به خواسته اش!

بعد از تعویض طارمی، سه گل دیگر را در بازی شاهد بودیم که سهم پورتو دو گل بود. گالنو در دقایق ۸۳ و ۹۰ برای میهمان گلزنی کرد و تک گل بوآویشتا را نیز کاستا در آخرین دقیقه بازی به اشتباه وارد دروازه خودی کرد و کار با حساب ۴ بر یک به سود شاگردان کونسیسائو به پایان رسید.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=373787

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر