1

هواداران استقلال ستاره ملی‌پوش پرسپولیس را شستند و پهن کردند

  • کد خبر : 373808
  • ۲۳ آبان ۱۴۰۱ - ۱:۰۹

با گذشت بیش از ۸ ماه از ماجراهای مربوط به اعزام دو تن از بازیکنان اصلی استقلال در فصل گذشته به خدمت مقدس سربازی طرفداران استقلال همچنان پیگیر این موضوع هستند.

هواداران استقلال ستاره ملی‌پوش پرسپولیس را شستند و پهن کردند

زمستان سال گذشته و در اواخر بهمن ماه بود که موضوع خدمت سربازی محمد حسین مرادمند و سیاوش یزدانی در رسانه‌ها مطرح و در نهایت با اصرار و تهدید حوزه نظام وظیفه این دو بازیکن در اسفندماه از جمع بازیکنان استقلال جدا شده و به خدمت سربازی رفتند.

از جمله نکات حاشیه ای در ارتباط با این موضوع پیگیری سفت و سخت هواداران پرسپولیس در این باره بود که در فضای مجازی مثل اینستاگرام و کانال های تلگرامی این بحث را با قدرت دنبال کردند و از مسئولان ذیربط می خواستند که هر طور شده بازیکنان استقلال به خدمت سربازی بروند. همین رفتارها باعث شد تا جنگ شدیدی در فضای مجازی بین هواداران دو تیم سرخابی پایتخت استارت بخورد. استقلالی‌ها هم برای مقابله به مثل کردن با این موضوع، به سراغ بازیکنانی از تیم پرسپولیس رفتند که به لحاظ خدمت سربازی شرایط واضح و مشخصی نداشتند.

دو تن از این بازیکنان مهدی ترابی و وحید امیری بودند که هواداران استقلال با استناد به مدارک موجود در فضای مجازی و یا اسنادی که به دستشان میرسید سعی داشتند ثابت کنند معافیت مهدی ترابی و وحید امیری جعلی بوده است. این مسائل در ابتدای سال جاری به اوج خود رسیده بود و روزی نبود که خبری در این باره در فضای مجازی منتشر نشود اما با صدور کارت پایان خدمت مرادمند و یزدانی در مرداد ماه سال جاری و بازگشت این دو بازیکن به استقلال تا حد زیادی این جنگ لفظی و غیر مستقیم بین هواداران دو تیم فروکش کرد ولی همچنان طرفداران استقلال در کانال های تلگرامی و صفحات اینستاگرامی به موضوع چگونگی معافیت سربازی وحید امیری می‌پردازند و ظاهراً به این راحتی ها نمی خواهند بی خیال این بازیکن شوند.

شاید دلیل کم توجهی استقلالی‌ها ظرف ماه‌های ابتدایی سال جاری نسبت به موضوع سربازی وحید امیری مصدومیت او و دور شدن از فضای فوتبال بود اما حالا و پس از بازگشت به اردوی تیم ملی و حضور دوباره اش در لیگ برتر با دیگر استقلالی‌ها این بازیکن را زیر ذره بین گذاشته و در این باره از مسئولان ذیربط سوالاتی را مطرح می کند. در این روزها هم شاهد حملات انها به مسوولان فدراسیون، تیم ملی و خود این بازیکن هستیم که خواستار روشن شدن وضعیت خدمت سربازی اش هستند و از مسوولان ذیربط درخواست می کنند کسی که تکلیف کارت پایان خدمتش روشن نیست را به جام جهانی نفرستند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=373808

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر