2

نتایج قرعه کشی ایران خودرو چه زمانی می شود؟

  • کد خبر : 373811
  • ۲۳ آبان ۱۴۰۱ - ۹:۱۴

مراسم قرعه‌کشی دو طرح فروش فوق‌العاده و پیش‌فروش یک‌ساله محصولات ایران‌خودرو برای سه گروه متقاضیان عادی، طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت و متقاضیان طرح نوسازی خودروهای فرسوده چهارشنبه برگزار می‌شود.

ایران‌خودرو دو طرح فروش فوق‌العاده و پیش‌فروش یک‌ساله محصولات خود را برای سه گروه متقاضیان عادی، طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت و متقاضیان طرح نوسازی خودروهای فرسوده به اجرا گذاشته است.

در این مرحله از فروش فوق‌العاده محصولات ایران‌خودرو، در هر سه قالب (عادی، جوانی جمعیت و جایگزینی خودروهای فرسوده) دو محصول سورن‌پلاس و پژوپارس سفارشی ELX با موتور XU7p عرضه شده است.

همچنین در این مرحله از پیش‌فروش یک‌ساله محصولات خود، پنج محصول شامل تارا در دو مدل دستی و اتوماتیک، دناپلاس توربوشارژ دستی شش‌سرعته با فرمان برقی، دناپلاس توربوشارژر اتوماتیک و راناپلاس عرضه شده است.

متقاضیان از پنجشنبه ۱۹ آبان ماه فرصت دارند با مراجعه به سایت فروش اینترنتی محصولات ایران‌خودرو به‌نشانی esale.ikco.ir نسبت به ثبت‌نام اولیه اقدام کنند. امروز یکشنبه آخرین مهلت ثبت‌نام است.

قرعه‌کشی در روز چهارشنبه برگزار و فهرست منتخبین حداکثر سه روز پس از پایان مهلت ثبت‌نام از طریق سایت فروش اینترنتی و ارسال پیامک اعلام خواهد شد و منتخبان ظرف مدت سه روز، فرصت خواهند داشت وجه تمام خودرو در طرح‌ فروش فوق‌العاده و مبلغ علی‌الحساب در طرح پیش‌فروش یک‌ساله را از طریق همان سایت فروش اینترنتی محصولات واریز کنند؛ در صورت عدم واریز مبالغ، ثبت‌نام متقاضی کان‌لم‌یکن تلقی می‌شود.

طبق قانون مصوب، ۵۰ درصد ظرفیت تولید به طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت و ۱۰ درصد ظرفیت به طرح جایگزینی خودروهای فرسوده اختصاص پیدا می‌کند.

شرایط ثبت‌نام همچون روال سابق، اختصاص یک دستگاه به هر کد ملی، فاصله خرید ۴۸ ماه از هر دو خودروساز، عدم پلاک انتظامی فعال و گواهی‌نامه معتبر است.

خیرنگار: میرحسین میربابایی

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=373811

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر