2

ناراحتی ستاره پرسپولیس از تصمیم کی روش

  • کد خبر : 373831
  • ۲۳ آبان ۱۴۰۱ - ۲۳:۵۶

میلاد سرلک برخلاف پیش بینی‌ها جایی در لیست نهایی تیم ملی نداشت.

ناراحتی ستاره پرسپولیس از تصمیم کی روش

شاید بتوان میلاد سرلک را ناراحت ترین پرسپولیسی دنیا دانست. هافبک شماره ۱۰ پرسپولیس که در دو سال گذشته همواره عضوی از تیم ملی بود، نتوانست در لیست نهایی کی‌روش جایی داشته باشد و حضور در جام جهانی را از دست داد.

میلاد حتی در دیدار دوستانه مقابل نیکاراگوئه هم در ترکیب اصلی به میدان رفت ولی در نهایت نتوانست نظر مثبت کی روش را جلب کند. خط خوردن سرلک باعث شده تا این بازیکن در حال حاضر به لحاظ روحی اصلا وضعیت خوبی نداشته باشد. این بازیکن که در دو فصل گذشته عملکرد خوبی در پرسپولیس داشت، خیلی امیدوار بود تا در لیست نهایی تیم ملی برای جام جهانی قرار بگیرد و بتواند اولین تورنمنت مهم ملی خود را تجربه کند.

اتفاقی که رخ نداد و میلاد نتوانست به آرزوی خود که حضور در جام جهانی بود ، برسد.گل محمدی هم کاملا می‌داند که این موضوع می‌تواند ضربه بزرگی برای پرسپولیس باشد و به طور حتم سرلک تا بخواهد روحیه از دست رفته خود را بدست بیاورد، مدت زمان زیادی طول خواهد کشید. از همین رو یحیی بعد از قطعی شدن نرفتن سرلک به قطر با شاگرد خود تماس گرفت و برای دقایقی با او به صحبت پرداخت.

گل محمدی در این گفت‌وگو حسابی به میلاد دلداری داد و سعی کرد او را آرام کند. همچنین قرار است سرلک چند روزی را به استراحت بپردازد و بعد از آن به تمرینات پرسپولیس اضافه شود.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=373831

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر