2

ناوگان حمل و نقل عمومی با محوریت شرکت های داخلی نوسازی می‌شود

  • کد خبر : 373839
  • ۲۴ آبان ۱۴۰۱ - ۲۳:۵۹

وزیر کشور در آیین واگذاری ۵۰۰ دستگاه اتوبوس به ناوگان حمل و نقل عمومی کشور اظهار کرد: مراسم امروز نشان می‌دهد که یک ایرانی می‌تواند محصول خوب و با کیفیت بسازد و این‌ها نشان‌دهنده‌ ظرفیت‌های بزرگ تولیدی و صنعتی کشور است.

ناوگان حمل و نقل عمومی با محوریت شرکت های داخلی نوسازی می‌شود

ایکوپرس- به گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، احمد وحیدی روز سه‌‌شنبه در آیین واگذاری ۵۰۰ دستگاه اتوبوس از سوی وزارت کشور به ناوگان حمل و نقل شهری با بیان این‌که با حضور کارشناسان‌ داخلی، اتوبوس های خوبی تولید شده است، گفت: نزدیک به ۷۵ درصد محصولات، ساخت داخل است که اقدام بسیار ارزشمندی است.
وی افزود: تولید، قلب تپنده اقتصاد کشور است و باید با تمام ظرفیت در افزایش تولید در کشور اقدام کنیم.
وزیر کشور با بیان این‌که نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی شهری کشور یک ضرورت مهم برای آسایش و رفاه مردم عزیز ایران است، گفت: نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی بعد از وقفه یک دهه با محوریت شرکت های تولیدی داخلی در حال انجام است.
وی ادامه داد: اقتصاد بدون تولید، مرده است که خوش‌بختانه روند تولید صنعتی پرشتابی را در کشور شاهد هستیم.
وزیر کشور با بیان این‌که زنجیره‌ تحقیق و تولید، یک زنجیره‌ پیوسته، بالنده و زنده است، خاطرنشان کرد: تولید در کنار آثار مهم اقتصادی، پیامدهای مثبت اجتماعی هم دارد و این امر به نوبه خود به تقویت سرمایه اجتماعی در کشور کمک می کند.
وحیدی افزود: زنجیره تولید در چرخه علم و دانش، تولید فناوری، شکل گیری دفتر طراحی، ایده محصول ساخت و تولید محصول با کیفیت، قوام می یابد و خوش‌بختانه امروز این ظرفیت در کشور وجود دارد.
وی با بیان این که دانش، تولید و استقلال از ارزش های اساسی کشور هستند، تصریح کرد: این ظرفیت‌ها، محصول انقلاب اسلامی و تلاش‌های مستمر در حوزه علم و دانش است.
وحیدی یادآور شد: امروز تولید و صنعت در کشور به سمت ساخت محصولات با کیفیت حرکت کرده است و باید این مسیر به صورت مستمر و پایدار ادامه یابد.
وزیر کشور با تاکید بر ضرورت تقویت توان داخلی تولید کشور، گفت: در حوزه حمل و نقل عمومی قراردادهای بسیار خوبی با شرکت های داخلی بسته شده و تلاش داریم این مسیر برای تحقق نیازهای داخلی کشور ادامه یابد.
وی افزود: امروز هر محصولی که مهندسان کشور اراده کنند، در صورت داشتن توجیه اقتصادی، تولید می‌شود.
وزیر کشور با اشاره به تاکیدهای رهبر معظم انقلاب بر مساله علم، دانش و تولید، گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی(مدظله العالی) پرچم‌دار توسعه علم و دانش در کشور است و باید به تاسی از اندیشه های معظم له، به تقویت فضای تولید دانش بنیانی کمک کنیم.
وحیدی در بخش دیگری از اظهارات خود، نوسازی ناوگان حمل‌ونقل عمومی شهری را یک ضرورت برای رفاه و آسایش مردم و بهبود محیط‌زیست خواند و گفت: امروز با میدان داری شرکت های داخلی نوسازی و توسعه ناوگان حمل و نقل عمومی شهری کشور در حال انجام است.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=373839

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر