1

حواشی عجیب پس از دیدار تیم ملی و رئیس جمهور

  • کد خبر : 373890
  • ۲۶ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۴

دوشنبه هفته بعد اولین بازی ایران مقابل انگلیس برگزار می‌شود و هیچ چیز شبیه روزهای منتهی به این بازی تاریخی نیست.

حواشی عجیب پس از دیدار تیم ملی و رئیس جمهور

تا پیش از این تصور می‌شد هرچه به جام جهانی نزدیک شویم حاشیه‌ها کاهش می‌یابد و تمرکز روی موفقیت تیم ملی بیشتر می‌شود. در این راه رسانه‌ها و برخی گروه‌های مرجع تلاش کردند تیم ملی را از تنش‌های اجتماعی دو ماه اخیر دور نگه دارند و فضا را آرام کنند.

با دمیدن در اخبار جام جهانی، با پوشش حاشیه‌ها و رخدادهای گوناگون، استفاده از المان‌ها و نمادها و خلاصه هر چیزی که ذهن‌ها را فقط روی فوتبال متمرکز کند. اما گویا بخش اعظمی از این تلاش‌ها ناکام مانده و شرایط اخیر جوری در تاروپود زندگی روزمره مردم و در نتیجه فوتبال تنیده شده که راه خلاصی از آن وجود ندارد. در این شرایط است که هر اتفاقی می‌تواند آبستن واکنش‌ها و بروز حاشیه شود. حتی اگر آن اتفاق یک سنت همیشگی به نام دیدار بازیکنان تیم ملی قبل از سفر به جام جهانی با رییس‌جمهور باشد.

قابل پیش‌بینی بود که دیدار بازیکنان تیم ملی فوتبال با ابراهیم رئیسی پیش از سفر به قطر می‌تواند حاشیه‌هایی را به دنبال داشته باشد اما نه در این حد که سرمربی پرسپولیس با استفاده از اموجی عصبانی، استوری بگذارد و به بازیکنان که تعدادی از آنها همین حالا شاگرد او هستند بگوید بی معرفت!

دوشنبه هفته بعد اولین بازی ایران مقابل انگلیس برگزار می‌شود و هیچ چیز شبیه روزهای منتهی به این بازی تاریخی نیست. هرچقدر هم عده‌ای بگویند اینها جو فضای مجازی است نمی‌توان واقعیت را نادیده گرفت. واقعیتی که علی دایی را بر آن می‌دارد که دعوت رسمی فدراسیون فوتبال قطر برای حضور در این کشور را نپذیرد.

همین پست اینستاگرامی علی دایی در عرض کمتر از ۲۴ ساعت ۴۰۰ هزار کامنت گرفته و میلیون‌ها بار دیده و لایک شده. علاوه بر دایی جواد نکونام هم دعوت قطر و همچنین شبکه تلویزیونی الکاس برای حضور به عنوان کارشناس را نپذیرفت.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=373890

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر