2

جام جهانی ۲۰۲۲ قطر/ مهدی طارمی نیمکت‌نشین می‌شود؟!

  • کد خبر : 373892
  • ۲۶ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۵

حضور و یا عدم حضور مهدی طارمی در اولین ترکیب تیم ملی در جام جهانی را می توان یکی از چالش های بزرگ کارلوس کی روش دانست.

به گزارش رکنا، حتما چالش برانگیزترین اتفاقاتی که حول ستاره های حاضر در بازی های جام جهانی می افتد، حضور یا عدم حضور آن در ترکیب اصلی تیم هاست که حرف و حدیث های فراوانی به همراه خواهد داشت و در تیم ملی ایران، مهدی طارمی می تواند از آن دسته ستاره هایی  باشد که هر حرکت او در حال ثبت در لنز دوربین های حاضر در محل برگزاری مسابقات است چه برسد به حضور یا غیبت او در ترکیب اصلی تیم ملی.

ستاره ایرانی تیم پورتو پرتغال در دو سه سال اخیر افتخارات فراوانی را به نام خود زده و به نوعی خود را به عنوان یکی از مهم ترین بازیکنان تیم (هم باشگاهی و هم ملی) معرفی کرده است. بازیکنی که حالا یکی از مهم ترین چالش های کارلوس کی روش برای حضور در ترکیب تیم ملی ایران است، اینکه دقیقا چه زمانی می توان بهترین فرم طارمی را در زمین دید و طبیعتا از آن برای نتیجه گیری استفاده کرد.

مهدی طارمی

طبیعی است که درخشش این مهاجم باعث شده تا حتی فکر نیمکت نشین شدن او به ذهنمان هم خطور نکند اما باید گفت قطعا یکی از پلان های کارلوس کی روش برای حضور موفقیت آمیز تیم ملی در سه دیدار پیش رو همین است یعنی استفاده از بهترین فرم مهدی طارمی در میدان.

در این باره نباید فراموش در دیدارهای مهمی همچون بازی برابر مراکش در اولین دیدار جام جهانی قبلی، مهدی طارمی بازی را از روی نیمکت آغاز کرد اما پس از حضور در میدان توانست بازی فوق العاده ای از خود به نمایش بگذارد و یکی از عوامل پیروزی تیم ملی در آن دیدار لقب بگیرد. اتفاقا چندی پیش و در دیدار تدارکاتی تیم برابر اروگوئه، مهاجم تیم ملی جز بازیکنان اصلی حاضر در میدان نبود اما در نیمه دوم و بلافاصله پس از حضور در زمین توانست زهر خود را بریزد و گل سه امتیازی ایران را به زیبایی وارد دروازه حریف کند.

mehdi_taremi_564564

به این ترتیب باید گفت حضور مهدی طارمی در ترکیب اصلی تیم ملی در بازی های جام جهانی هرگز گارانتی نشده و از نظر کارلوس کی روش هر زمانی که او بتواند برای تیم مثمرثمر باشد از این ستاره استفاده خواهد کرد. برای اثبات این نظریه می توان به تصمیم مرد پرتغالی درباره پوزیشن مهدی طارمی در ترکیب تیم ملی اشاره کرد که حتی زمانی که او به عنوان یکی از نفرات اصلی هم پا به میدان می گذارد، ممکن است از همان ابتدای بازی به عنوان یک وینگر بازی را آغاز می کند و این یعنی اینکه کارلوس کی روش نه به واسطه نام این ستاره و نه به خاطر درخشش او در اروپا به وی میدان نمی دهد بلکه مهم ترین نکته برای او به کار آمدن نفر مورد نظر در بازی است حتی اگر قرار است نام نفر مورد نظر ستاره ای باشد به نام مهدی طارمی.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=373892

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر