1

کی‌روش دشمنان تیم ملی را معرفی کرد

  • کد خبر : 374079
  • ۰۳ آذر ۱۴۰۱ - ۸:۰۶

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در تازه ترین گفتگوی خود به تشریح وضعیت این تیم برای برگزاری دو دیدار باقی مانده مرحله گروهی برابر تیم های ولز و آمریکا پرداخت.

مصاحبه کی روش با رسانه های گروهی در مورد شرایط تیم ملی

به گزارش خبرگزاری افق، کارلوس کی روش در حاشیه تمرین امروز چهارشنبه تیم ملی به اظهار نظر در مورد شرایط این تیم قبل از دیدار برابر ولز و اتقاقات رخ داده در دیدار با انگلیس پرداخت.

سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: دشمنان ما کسانی هستند که تلاش کردند تمرکز ما را برهم بزنند. کسانی که فکر می‌کنند بازی در جام جهانی مقابل تیم‌های بزرگ دنیا مثل انگلیس، آرژانتین و تیم‌های دیگر آسان است.

به گزارش خبرنگار ایرنا در قطر، کارلوس کی‌روش امروز چهارشنبه در حاشیه تمرین تیم ملی اظهار داشت: در درجه اول از حمایت‌های شما تشکر می‌کنم. ما هیچ وقت علاقه نداریم در زمین موفق نباشیم.

وی ادامه داد: این نتیجه باعث می‌شود یاد بگیریم با یک روند مناسب تمرکز خود را درون زمین حفظ کنیم و خودمان باشیم.

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: بازیکنان تیم ملی دشمنان ما نیستند. برای کسانی که می‌خواهند بازیکنان را تبدیل به دشمنان کشور کنند، باید به آن‌ها تبریک بگویم چون کارشان را درست انجام دادند اما اکثر مردم می‌دانند این بازیکنان در طول سال‌های طولانی باعث شادی مردم شدند.

وی تصریح‌کرد: مطمئن باشید می‌خواهم این نظریه که بازیکنان تیم ملی دشمنان مردم هستند را تخریب کنم و با آن بجنگم.

کی‌روش‌ افزود: دشمنان ما کسانی هستند که تلاش کردند تمرکز ما را برهم بزنند. کسانی که فکر می‌کنند بازی در جام جهانی مقابل تیم‌های بزرگ دنیا مثل انگلیس، آرژانتین و تیم‌های دیگر آسان است یا بازی فوتبال در جام جهانی مثل پلی‌استیشن است. آن‌ها باید بدانند مسئولیت بزرگی روی گردن ما هست.

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: به افرادی که این کار را کردند تبریک‌ می‌گویم و باید خوشحال باشند. به یک رسانه خاص هم تبریک می‌گویم زیرا ترکیب را ساعت ها قبل بازی منتشر کرد زیرا این‌ به ما کمک می‌کند که بدانیم داخل تیم ما فردی هست که این اخبار را از اردوی تیم خارج می‌کند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=374079

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر