1

ضرورت تسریع در فرآیند احداث مسکن جوانان جزیره قشم

  • کد خبر : 374125
  • ۰۴ آذر ۱۴۰۱ - ۲۰:۰۷

به گزارش خبرگزاری فارس از قشم، افشار فتح الهی مدیرعامل منطقه آزاد قشم امروز در بازدید از روند اجرای پروژه مسکن جوانان در روستاهای باسعیدو و درکو؛ بر ضرورت تسریع فرآیند عملیات عمرانی این پروژه‌ها تأکید کرد.

ضرورت تسریع در فرآیند احداث مسکن جوانان جزیره قشم

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم همچنین قشم افزود: طرح مسکن جوانان جزیره قشم، در راستای اجرای قانون جهش تولید مسکن همسو با قانون مصوب مجلس و سیاست‌های دولت مردمی سیزدهم، طی ماه‌های گذشته آغازشده و امیدواریم در آینده نزدیک به اتمام برسد.

وی ادامه داد: این طرح در روستاهای مختلف جزیره باهدف رفع نیاز جزیره‌نشینان به مسکن به‌عنوان یکی از اقدامات اصلی و اساسی در دستور کار قرارگرفته و پس از پایان مرحله اول آن برای ثبت‌نام از بازماندگان متقاضی مسکن برنامه‌ریزی خواهد شد.

فتح الهی همچنین ابراز امیدواری کرد: با همکاری خوب‌ صورت گرفته میان سازمان منطقه آزاد قشم، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و شبکه بانکی فرآیند دریافت تسهیلات متقاضیان به‌زودی انجام‌شده و عملیات عمرانی طرح مسکن جوانان با سرعت بیشتری اجرا شود.

تاکنون ۲۲,۵ هکتار زمین در ۴ مرحله به‌عنوان خدمتی ماندگار از دولت مردمی و منطقه آزاد قشم به طرح مسکن جوانان اختصاص‌یافته که با اجرای آن بیش از ۱۸۷۰ نفر از جوانان بومی جزیره قشم از نعمت داشتن مسکن بهره‌مند می‌شوند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=374125

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر