2

لیونل مسی تهدید به قتل شد| ماجرای توهین مسی به پرچم مکزیک

  • کد خبر : 374186
  • ۰۷ آذر ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۶

ابهام درباره اینکه آیا لیونل مسی در خوشحالی آرژانتینی‌ها بعد از برد مکزیک در رختکن به لباس تیم حریف توهین کرده بحثی را در میان هواداران دو تیم راه انداخته و حتی یک قهرمان بوکس مشهور در مکزیک مسی را تهدید کرده است.

لیونل مسی تهدید به قتل شد| ماجرای توهین مسی به پرچم مکزیک

درپی انتشار فیلیمی از رختکن آرژانتین که در آن لیونل مسی با پا بر روی پیراهن مکزیک می‌زند، سائول کانِلو آلوارِس بوکسور مشهور و نام‌آور مکزیکی، با انتشار ویدیویی خطاب به مسی گفت: از خدا بخواه که تو را پیدا نکنم!

در دیدار روز شنبه ۵ آذر تیم ملی فوتبال آرژانتین که در اولین دیدار خود در جام جهانی ۲۰۲۲ مقابل عربستان شکست خورده بود و به شدت زیر فشار رسانه ها قرار داشت مقابل مکزیک با یک گل و پاس گل لیونل مسی به برتری ۲ بر صفر دست یافت تا نفس راحتی بکشد.

در ادامه به دنبال گفته شاهدان از شادی آرژانتینی‌ها در رختکن پس از غلبه بر مکزیک، لیونل مسی در حالی دیده می‌شد که با پا ضربه ای به پرچم مکزیک می‌زند. ساول کانلو آلوارز، بوکسور مشهور مکزیکی در پی این اتفاق خطاب به ستاره آرژانتینی نوشت: “دیدم که مسی با پیراهن ما زمین را تمیز کرده است.

او باید به درگاه خدا دعا کند که من پیدایش نکنم. همانطور که من به آرژانتین احترام می‌گذارم، او هم باید به مکزیک احترام بگذارد! من درباره کل این کشور صحبت نمی‌کنم، بلکه منظور من کارهای مزخرفی است که مسی انجام داده است.”

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=374186

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر