1

سرمربی غنا پس از رکوردشکنی: پیروزی مقابل کره حاصل اراده قوی و کمی شانس بود

  • کد خبر : 374195
  • ۰۷ آذر ۱۴۰۱ - ۲۳:۲۱

سرمربی تیم ملی غنا به سخت بودن کار تیمش برای کسب پیروزی مقابل کره جنوبی اعتراف و پیروزی مقابل این تیم را حاصل انگیزه بالای بازیکنانش دانست.

جام جهانی قطر| سرمربی غنا پس از رکوردشکنی: پیروزی مقابل کره حاصل اراده قوی و کمی شانس بود

به گزارش خبرگزاری افق، اوتو آدو سرمربی تیم ملی غنا به لطف پیروزی ۳ بر ۲ امروز (دوشنبه) این تیم برابر کره جنوبی در دور دوم بازی‌های گروه G جام جهانی ۲۰۲۲ به اولین سرمربی غنایی تاریخ تبدیل شد که در جام جهانی موفق به پیروزی می‌شود. با این پیروزی غنا اولین امتیازهای خود را در جام بیست‌و‌دوم کسب و به رده دوم صعود کرد. نماینده آفریقا حالا حتی این شانس را دارد که با غلبه بر اروگوئه در بازی پایانی حتی به مرحله بعدی صعود کند.

اوتو آدو سرمربی غنا پس از بازی به خبرنگاران گفت: بازی فراز و نشیب‌های فراوانی داشت و همین موضوع هم آن را احساسی کرده بود. کره جنوبی واقعاً خوب بازی می‌کرد و ما را با پرسینگش تحت فشار قرار داده بود.

آدو افزود: ما در نیمه دوم به دردسر افتادیم. می‌خواستیم جلوی سانترهای حریف را بگیریم اما شاید به اندازه‌‌ای که نیاز بود برای این کار انسجام نداشتیم. با این حال انگیزه و شور و شوق بازیکنان سبب شد که با جان و دل دفاع کنند و عملکرد خوب دروازه‌بان‌مان هم کمک کرد. در نهایت باید بگویم که کمی هم خوش‌شانس بودیم.

از حواشی مهم بازی اخراج پائولو بنتو سرمربی پرتغالی تیم ملی کره جنوبی از سوی آنتونی تیلور به دلیل اعتراض شدید و پرخاشگرانه او به داور انگلیسی در انتهای مسابقه بود که باعث شد او از شرکت در نشست خبری هم محروم شود. به همین دلیل دستیار او سرجیو کاستا به خبرنگاران گفت: نتیجه بازی واقعاً ناعادلانه بود. حتی تساوی هم برای این بازی بی‌انصافی در حق ما بود چه برسد به شکست. پیروزی حق ما بود.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=374195

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر