1

توکیو با صعود ژاپن به انفجار رسید +تصاویر

  • کد خبر : 374284
  • ۱۱ آذر ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۲

تایمز ژاپن در گزارشی تفصیلی به حواشی رخ داده پس از پیروزی اسپانیا پرداخت.

توکیو با صعود ژاپن به انفجار رسید (عکس)

در حالی که سوت پایان پیروزی شوکه کننده ژاپن بر اسپانیا به صدا درآمد، هواداران هیجان زده ژاپنی به شیبویا توکیو سرازیر شدند تا بردی را جشن بگیرند که کسی جرات پیش‌بینی آن را نداشت.

آنها در حالی که شعار «براوو، ژاپن» را فریاد می‌زدند، سرود معروف «Vamos Nippon» را خواندند. در همین لحظات هر لحظه به تعداد جمعیت افزوده می‌شد.

اکثر هواداران با پیراهن آبی تیم‌ملی ژاپن در جشن و شادی حاضر شده بودند و بسیاری هم کلاه زمستانی بر سر داشتند تا از سرمای هوا جان سالم به در ببرند. در همین حین کارمندان و کارگران هم به جمع طرفداران ملحق شدند تا یک جشن ملی سراسر توکیو را فرا بگیرد.

بازی ساعت ۴ صبح به وقت ژاپن آغاز شد و به عبارتی مردم توکیو زمانی برای خواب نداشتند. یکی از آنها می‌گوید: تا زمان شروع بازی نخوابیدم، بازی که تمام شد با هیجان به خیابان آمدم. واقعا باورنکردنی است.

جشن‌ و پایکوبی به خیابان‌ها محدود نشد و فومیو کیشیدا، نخست‌وزیر، در توییتر شادی خود را از نتیجه ابراز کرد و در تمجید از هاجیمه موریاسو و تیمش نوشت: موریاسو و بازیکنان این نتیجه فوق العاده را در بزرگترین و حساسترین بازی تمام دوران، تحت فشار بسیار زیاد به دست آوردند. تمام ژاپن این هیجان را احساس می‌کند. شما به ما جسارت و انرژی دادید.

در لحظاتی که خورشید در سرزمین آفتاب تابان طلوع می‌کرد و آخرین سرمای شب خاطره‌انگیز را با خود می‌برد، روزنامه‌های صبحگاهی نیز با تیترهای مربوط به پیروزی ژاپن، منتشر می‌شدند و روی دست یک پسر نوجوان به فروش می‌رسیدند: «ژاپن به مرحله یک هشتم نهایی صعود کرد، اسپانیا نابود شد.»

در حالی که با طلوع خورشید، زندگی عادی به شهر بازمی‌گشت، هواداران هم کم کم شیبویا را ترک کردند اما ماساکی هیگوچی هوادار ۲۸ ساله همچنان آنجا حضور داشت: «من فکر می کنم آنها در نهایت روحیه سامورایی را نشان دادند!»

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=374284

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر