2

۳ گزینه برای جانشینی کی‌روش

  • کد خبر : 374351
  • ۱۲ آذر ۱۴۰۱ - ۲۱:۴۴

برنامه فدراسیون فوتبال برای آینده نیمکت تیم ملی چیست؟ مهدی تاج قصد دارد با مهم‌ترین نقطه فوتبال ایران چه کند؟

۳ گزینه داخلی برای جانشینی کی روش/ انتخاب مهم مهدی تاج برای نیمکت ایران

به گزارش مشرق، چه کسی سرمربی تیم ملی می‌شود؟ کارلوس کی‌روش که بعد از حذف با تیم ملی از جام جهانی فوتبال به‌شدت مورد انتقاد کارشناسان قرار گرفته و به نظر می‌رسد دیگر امیدی به دکترین او نیست یا گزینه دیگر؟ برنامه فدراسیون فوتبال برای آینده نیمکت تیم ملی چیست؟ مهدی تاج قصد دارد با مهم‌ترین نقطه فوتبال ایران چه کند؟ پاسخ سؤالات را هنوز نمی‌توان با قطعیت داد. اما همین وضعیت سبب شده بازار شایعات داغ شود و احتمال حضور مربیان ایرانی روی نیمکت تیم ملی قوت بگیرد.

بازی اسم و فامیل شروع شده است. پیش از جام جهانی صحبت از حضور فرهاد مجیدی در تیم ملی بود! شایعه‌ای که حالا دوباره دست به دست می‌شود و حتی از کی‌روش به‌عنوان مدیرفنی تیمی یاد می‌شود که مجیدی سرمربیگری‌اش را به عهده دارد. جواد نکونام نیز یکی دیگر از گزینه‌ها است وحتی زمزمه‌هایی درباره احتمال حضور قلعه‌نویی هم در تیم ملی به گوش می‌رسد! ماجرا چیست؟ تیم ملی به کدام سو می‌رود؟ مربی ایرانی یا انتخاب دوباره یک مربی خارجی؟! این سؤال را باید از مهدی تاج پرسید. مردی که حالا بیش از هر زمان دیگری مورد توجه است و تصمیم او در قبال تیم ملی فوتبال ایران بسیار مهم خواهد بود. تاج قطعاً می‌داند که اگر درباره نیمکت تیم ملی تصمیم پرخطری بگیرد و تیم ملی در جام ملت‌های آسیا نیز به آن نتیجه دلخواه نرسد، بدون شک پایه‌های مدیریتش بر بام فوتبال ایران دوباره سست و متزلزل خواهد شد.

در حقیقت تاج با مهم‌ترین تصمیم دوران کاری خود روبه‌رو است. همو که شاید تصور می‌کرد با بازگرداندن کارلوس کی‌روش به تیم ملی ایران می‌تواند به آنچه هواداران فوتبال ایران سال‌ها در پی‌اش می‌گردند دست یابد اما از رسیدن به این هدف محروم ماند.

او حالا باید محاسبات دقیقی از آینده داشته باشد. یک اشتباه بی‌شک او را نیز به سمت سقوط پیش خواهد برد و آقای رئیس نباید تحت تأثیر فضای اخیر تصمیم بگیرد. بی‌شک بهترین انتخاب پایه‌های مدیریت او در فدراسیون فوتبال را محکم خواهد کرد و اگر جز این تصمیمی گرفته شود، او نیز در آینده به سرنوشت امروز کی‌روش دچار خواهد شد که دیگر هیچ امیدی به ابتکاراتش نیست.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=374351

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر